Kan een zwangerschapstest echt reageren op de eisprong?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by baby90, Oct 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Hoi,

Hoe groot is de kans dat een zwangerschapstest reageert op je eisprong? Heb t wel eens gelezen...
    Ik weet niet waar ik in mijn cyclus zit, en heb menstruatiepijnen.

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    ....

3. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Wat worden de foto's slecht..
    Heb hier de belichting aangepast, misschien is t zo duidelijk. Ik hoef niet te turen, en zie m zo staan. (Zit op mijn telefoon).

4. Dopey

Dopey Bekend lid

Nov 21, 2008
    893
    1
    0
    Ja, dat kan echt. maar deze test lijkt me negatief.

5. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

Aug 3, 2013
    1,442
    0
    36
    Ja hoor dat kan! Ik heb dat ook gehad.

6. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

Aug 3, 2013
    1,442
    0
    36
    Op je onderste foto lijk ik wat te zien.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,915
    15,585
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dat kan zeker. Vooral de kv 2v5 doet het regelmatig.

Ik zie op de bovenste een vage streep.
    Als ik je test zo bekijk, samen met je kwaaltjes kan het heel goed van de naderende eisprong zijn.

Even doortesten de komende dagen.
    Loopt hij af is het je ei geweest. Loopt hij op dan toch echt zwanger.

8. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Dank voor jullie reacties.
    Gelukkig kan hij ook reageren op mijn eisprong. Dan zal dat het wel zijn. Jammer dat de foto's zo onduidelijk zijn. Mijn man ziet de streepjes ook goed en bij tuurstreepjes ziet hij nooit wat.

9. Star87

Star87 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,309
    264
    83
    Female
    Ik heb het afgelopen weekend ook gehad. Ik dacht even dat me hele cyclus in de war was, vandaar dat ik getest heb. Maar dit was echt mijn eisprong. Dokter gaf wel aan hier nog nooit van gehoord te hebben omdat lh niet moet reageren op hcg. Andersom kon wel zei ze. Maarja, ben toch echt niet zwanger.

Attached Files:

10. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Bedankt voor je reactie. Die van mij ziet er ook ongeveer zo uit. Is toch best een duidelijke streep dan. Hoop voor je dat je snel zwanger bent.
    Ik had gister avond al getest maar die is lichter. Ik kan ook bijna niet zwanger zijn.. de kans dat t zo is, is héél klein. Maar niet onmogelijk.

11. Star87

Star87 Fanatiek lid

May 21, 2015
    1,309
    264
    83
    Female
    Bij mij was het ook gek. Ik had op de dag VOOR de knal ovulatie test, een temp verhoging. Tempverhoging is bij mij altijd 2 dagen na positieve ovu test. Dat klopte dus voor geen meter, vandaar dat ik testte. Dit moet dan 2 dpo geweest zijn als ik van mijn temp uit ging. Als ik van de ovu test moest uitgaan moest mn ei nog komen. Dus geen idee waar ik nu zit, maar ik kon niet positief testen op een zwangerschap leek mij. Ik heb verder niet meer getest omdat dat in mijn ogen gewoon niet kan, terwijl je toch wel eens vaker hoort dat ze gewoon ongesteld zijn geweest. Cb gaf trouwens niet zwanger aan, dus ik ga echt uit van mn eisprong. Hoop voor jou ook snel op een positieve test! Maar dan niet van de eisprong;)

12. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Vreemd inderdaad! Even afwachten, vervelend hè!

Nou, ik hoop dat ik pas over een maand of 6-8 zwanger ben:D

13. Mississippi

Mississippi VIP lid

Feb 10, 2012
    10,511
    4,635
    113
    Ja hoor dat kan zeker! Ik kan met een kV test prima mijn ei opsporen :( echt rot als je dus onregelmatige cyclus hebt.

14. Isabellaxxxx

Jun 28, 2015
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat kan zeker!

Heb het ook gehad..
    Kruidvat hierover gemaild en die stuurde terug dat hun test inderdaad reageert op een bepaalde hoogte van het hormoon LH!

Succes

15. Roni7888

Roni7888 Fanatiek lid

Jan 18, 2015
    3,122
    2,821
    113
    Female
    Fulltime baan
    Ergens in Brabant &#
    Een zwangerschapstest hoort toch op hcg te reageren en geen LH? Vind het vreemd dat zon test een streepje geeft op de eisprong... Miss moet kruidvat zijn testen wat beter testen zodat dit niet kan voor komen... Toch een telleurstelling als het je ei blijkt te zijn ipv een baby...

16. Logan

Logan Niet meer actief

Ik zie een streepje! Ik zou even doortesten om te zien wat het doet. Loopt hij op, zwanger. Loopt hij af, eisprong.

LH en HCG lijken scheikundig erg op elkaar. De testen van kruidvat zijn erg gevoelig en daarom pikken ze ook een LH piek op. Daar kan kruidvat eigenlijk niets aan doen.

17. baby90

baby90 Fanatiek lid

Mar 10, 2011
    4,032
    316
    83
    Female
    Gelderland.
    Nog bedankt!:D
    Het was inderdaad mijn ei!!

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ter info voor jou. Niet alleen Kruidvat pikt een eisprong op, maar zelfs de CB Digitaal! Een lid hier, Jane, had een positieve CB Digitaal welke op haar eisprong reageerde!

Share This Page