Dag lieve meiden, Ik ben nieuw op het forum en heb al een beetje zitten rond lezen en ik wil graag even mijn verhaal kwijt. Deze maand ben ik precies 1 jaar gestopt met de pil om het eerst rustig te laten uitwerken en 18 september hebben we de eerste poging gewaagd om zwanger te worden. Mijn vorige menstr was van 3 tot 6/7 september en op woensdag 23 september kreeg ik plotseling oud bruin en licht rosé bloed. Dat heeft iets meer dan 1 week geduurd totdat het op 1 oktober gewoon rood bloed werd, een lichte menstruatie tot 5 oktober. Ik vond het vreemd dat het bij elkaar bijna 2 weken heeft geduurd. Vanaf 24 september voel ik mij ook niet lekker, vaak hoofdpijn, misselijk (soms heel licht en soms heviger), pijn in onderrug, af en toe buikkrampen en nu dagelijks lichte zeurderige buikpijn onderin mijn buik dat soms de hele dag kan duren. Volgens de berekeningen op internet zou ik pas vanaf de 25e kunnen testen of zou dat nu al kunnen met een gevoelige test? Ik ben erg benieuwd naar jullie mening
Oh het vroegst is 6 dagen voor je menstruatie dus zou nou wel beetje te vroeg zijn of je moet vorige maand al zwanger geraakt zijn dan kan het zoiezo al.
Welkom hier Hoe verloopt normaal je cyclus? Is die al een jaar stabiel of onregelmatig? Als je pas de 25ste zou kunnen testen zou ik er zeker niet voor de 23ste mee beginnen, want vroeg testen kan veel onzekerheid met zich meebrengen. Als je denkt vanaf eind september zwanger te zijn, zou je een testje kunnen wagen. Als je al zwanger bent zou dit een duidelijke uitslag moeten zijn. Is hij nu negatief zou ik daarna echt even afwachten.