hello ladies morgen heb 'k eindelijk nog eens een echo.. ben zo benieuwd! ben echt zo onrustig en denk constant dat er iets mis is! mag niet hé, maar ja, is mijn ingesteldheid zeker!? ik probeer echt constant rust te vinden maar geloof nog steeds niet dat ik zwanger ben, al begint het buikje wel erg duidelijk te worden! grtjs x
Hoi! Ben zelf ook zenuwachtig voor mijn echo morgen, volgens mij is dat gewoon omdat je jezelf een beetje probeert in te dekken voor als het mis gaat, maar ik probeer in elk geval zo min mogelijk (horror) miskraam verhalen te lezen! Je doet er toch niets aan.. Veel succes!
ja, tis wel hé.. zo weinig mogelijk over lezen doe ik ook en vooral proberen te genieten! maar tis ni makkelijk je voelt op dit moment ook zo weinig hé, je voelt het kindje nog niet dus ja, die onzekerheid da je in deze periode hebt zal wel normaal zijn zeker! nog een paar uurtjes en kan naar dokter xxx
De dokter kon me niet ontvangen... dus het gaat morgen door ipv maandagavond! Was zooooo teleurgesteld! Maar de dokter had een bevalling, dus dat is ook wel belangrijk hé Grtjes -x-