Hoi, vorige jaar kon ik iedere week kijken hoe m'n kleintje eruit zag op de 'Hallo baby' app van pampers. Nu downloadde ik hem net weer en ik krijg bij het opstarten een groene balk en dan knalt ie eruit Iemand?
Ik heb hem er last ook afgegooid... Heeft het nooit gedaan bij mij... Erg jammer, want ik had er gehoord dat het een mooie app was...
Heeft het bij ons ook heel lang gedaan, en volgens mij na de laatste iOS update doet ie het niet meer. Ook niet nadat we hem opnieuw gedownload hebben. Heel jammer, want het was echt een super-app..
Ja hier doet hij het ook niet meer, de eerste aantal weken deed hij het prima. Toen kwam er een update en sindsdien is hij kapot Het was een hele mooi app, ben er ook nog niet zo 1 weer tegen gekomen.
Ik las dat hij het niet meer doet na de laatste update in juli. Heb hem gister toch gedownload maar hij doet inderdaad niks, zo balen Weet iemand een andere leuke en mooie app? Het liefst eentje die niet 'standaard' is omdat het vaak op de eerste zwangerschap gespitst is.
Kreeg zelfs al n melding gisteren van je bent 4 weken, met foto'tje dat het geen hompje cellen meer is maar al een dikkoppie begint te worden
Hier doet de app het wel. Maar wat ik zelf een leuke app vind is: I'm expecting. De app is wel engels maar gratis: met info over wat er iedere week gebeurt met je kleintje/mama en met mooie 3d foto's