Overnachtingshotel/appartement route gardameer

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Lovelybeeb, 24 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelybeeb

4 jun 2014
    36
    2
    8
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    Wij hebben voor de zomervakantie een autovakantie naar het Gardameer geboekt, nabij sirmione. Nu willen we de heenreis in twee dagen doen en zijn op zoek naar een hotel / appartement ongeveer 3/4 uur boven de eindbestemming.
    We hebben twee kleine kids, bij voorkeur een aparte slaapkamer voor de kids. We reizen met een ander gezin het zou mooi zijn als we met zijn alleen in dezelfde accommodatie zitten.
    Ik hoor graag jullie tips!

Groeten lovelybeeb!

2. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.775
    2.452
    113
    Heb je er al over nagedacht welke route je gaat rijden: via Zwitserland of Oostenrijk?

3. Lovelybeeb

4 jun 2014
    36
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ja wrs via Oostenrijk!

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.092
    3.875
    113
    Ik heb zelf iets geboekt in zuid Duitsland via www.zimmerfrei.nl voor een overnachting op de heenreis. Heel makkelijke site, je selecteert gewoon de regio of snelweg waarbij je wat in de buurt zoekt.

5. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wij gaan ook via oostenrijk en overnachten ergens in zuid Duitsland dacht ik. Zal even opzoeken hoe het hotel heet.

6. nijn37

nijn37 Fanatiek lid

13 aug 2006
    2.775
    2.452
    113
    Wij rijden altijd via Zwitserland naar het Gardameer, maar we hebben ooit toen we eerst naar Zuid Tirol gingen wel via Oostenrijk gereisd. Toen hebben wij overnacht in Pension Schweizerhaus Garni in Weyarn (onder Munchen). Daar hebben ze gewone hotelkamers maar ook een aantal appartementjes (zonder keuken overigens) met een aparte slaapkamer. Dat beviel goed toen. Er is ook een grote tuin met zandbak en glijbaan enzo voor de kinderen.

Deel Deze Pagina