Van het weekend is mijn kleine meid ziek geworden en heeft zo over onze nieuwe bank heen gekotst, erg vervelend, en tot overmaat van ramp gooi ik ook nog in een reflex haar op te vangen mijn koffie over de bank heen. Bleeh! De bank is geimpregneerd, we hebben hem nog geen 5 weken staan, dus ik baaaaal zo erg. Vanmorgen het bedrijf gebeld wat vlekken ed 5 jaar lang kosteloos uit de bank zou kunnen toveren. Nu zei de medewerker aan de telefoon dat ik een brief thuis zou ontvangen met de datum dat de tovenaars langs zouden komen. Dus nu zit ik met een stink bang waar zelfs de kat niet meer voor naar binnen wil komen. Heeft iemand tips? hoe krijg je dit schoon?! Helpe!!??
ik zou niks doen en wachten op de tovenaars je kan wel wat doen maar als je t dan verpruts dan valt t niet meer in de garantie.
Heb je de bank zelf geïmpregneerd? Zo ja dan heb je waarschijnlijk ook een vlekkenverwijderaar erbij gekregen denk ik. (Is een klein flesje) Ik zou proberen of je het daarmee weg krijgt!
Je moet er niks zelf aan doen anders vervalt de garantie!!! Dat staat altijd ergens in kleine lettertjes, dus even doorbijten totdat ze komen.
De plaats waar het vies is weer een beetje nat maken en er soda of zout op strooien. Dit neemt dan het vocht weer op en scheeld vaak een hele hoop stank. Daarna eventueel nog een keer wasmiddel (poeder) en dan stofzuigen.