Kijk ik net via uitzending gemist.... Zap ik nu door naar wat anders is de herhaling bezig op Nederland 2! ;p Heel mooi verhaal! Zo fijn dat Dana zo onzelfzuchtig is geweest voor jullie!
Ik kijk nu . Dacht ineens , hey , dat verhaal heb ik hier gelezen toch? En inderdaad ! *gaat snel verder kijken*
allen bedankt.. wij (mijn man en ik) zijn vooral trots op Dana en dankbaar voor wat zij gedaan heeft!
Mooi uitzending! Deed me wel wat om de kant van Dana te horen omdat ik daar nu ook zit. Jullie zijn kanjers!! Heel veel geluk met Elize.
Heel bijzonder! Mooi om te zien dat er mensen zijn zoals Dana, die het geluk aan een ander zo gunnen. Heel knap van jullie beide!
Zien jullie elkaar nu nog regelmatig? Vond het een mooie aflevering. Wat is Dana een mooi mens! En dat moeten jij en je man ook wel zijn, als zij zo in jullie gelooft als ouders.
dank je wel voor je reactie. ja wij hebben nog regelmatig contact met elkaar. sowieso via mail,telefoon en facebook maar ook dat we ze nu en dan bij elkaar op bezoek gaan. wij bij Dana of zij hier. het contact tussen onze gezinnen is hele erg goed. en dat is heel erg fijn! afgelopen december (kerstvakantie) hebben wij nog een nacht met z'n drietjes bij Dana en haar gezin doorgebracht wat erg gezellig was. we zijn echte vrienden geworden.
Prachtig verhaal, ontzettend bijzonder dat iemand die je niet kent zo iets groots doet! Ook de omgeving was herkenbaar.... zie ook dat je in de omgeving van Lingewaard woont.... Geniet van je mooie meid!
Ik heb het zojuist bekeken. Ik vind het erg bijzonder. Dit zou ik zelf nooit kunnen. Veel respect voor haar!! En blijdschap voor jou. Maar 1 ding.... Wat een ONTZETTEND knap koppie heeft jullie dochter zeg!!
In eerste instantie kende we elkaar niet.. maar toen we voor het draagmoederschap gingen hebben we elkaar in die tijd ervoor al wel leren kennen. en ja woon in Lingewaard. dat klopt
Mooie uitzending! En er is zeker geen passend cadeau voor het geschenk dat jullie hebben gekregen! Geniet van jullie mooie meid
Pfff ik moest wel even een traantje laten toen Dana moest huilen van het afscheid!! En wat lijkt Elize op papa,mooi om te zien
dank je wel! ja dat was voor mij ook lastig te zien maar hier hebben we het samen ook al over gehad en ik weet ook hoe ze dat ervaren heeft.
nou pff inderdaad! Diep respect voor Dana. Dat zulke bijzondere mooie mensen nog bestaan die zoiets willen doen. Echt fantastisch. Geniet van je gezinnetje, wat een geschenk. Een prachtige dochter!!
Heel normaal,zou ook niet "gezond" zijn als ze er helemaal geen moeite mee had. Zo als ze zegt, "we zijn maar mensen" en je emoties zijn gewoon niet uit te schakelen op dat moment. Leuk dat jullie nog zo een fijn contact hebben. Is ze eventueel bereid om ooit nogmaals draagmoeders te zijn mochten jullie een 2de kindje willen? Of is dit nog niet getaptsten gekomen?