Morgen punctie. Zo zenuwachtig!!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by laney, Aug 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. laney

laney Actief lid

Oct 2, 2009
    335
    72
    28
    Meiden ik word echt gek hier.
    Ik ben zoooo bang voor de punctie.

Ik krijg wel een infuusje en dat stelt me een beetje gerust maar ik ben echt bang.

Ik heb erg veel follikels waardoor een inwendige echo zelfs al pijn deed, laat staan als ze daar gaan lopen prikken.

Ik moet ook bloed laten prikken, juist omdat er zoveel follikels zijn dus ben benieuwd.

Ik ben zo blij wanneer ik klaar ben met die punctie.

2. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Ik snap dat je daar zenuwachtig voor bent. Het is gewoon niet leuk! Maar je weet waar je het voor doet!!
    Ik zal aan je denken!!

3. Pien15

Pien15 VIP lid

Oct 12, 2010
    5,789
    191
    63
    Heel veel succes morgen! Nou had ik 'maar' 9 follikels, maar dat was heel goed te doen vond ik. Het is bij iedereen anders. Probeer het over je heen te laten komen en zo min mogelijk gespannen te zijn, dan doet het namelijk ook minder pijn.... Ok, makkelijk gezegd misschien ;). Succes, het komt goed!

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Ik herken je angst helemaal! De inwendige echo's waren bij mij ook pijnlijk en ik zag er als een berg tegenop.
    Het is me 1000% meegevallen. Waarschijnlijk zal een verpleegkundige ademhalingsoefeningen met je doen waardoor de pijn goed weg kunt ademen.
    Heel veel succes morgen! Zet em op, ik zal voor je duimen!!

5. Jufaman81

Jufaman81 Fanatiek lid

Aug 17, 2011
    2,098
    0
    0
    Leerkracht
    Noord-Brabant
    Heb 2 puncties gehad en ze zijn beide erg meegevallen!

Laat het gewoon gebeuren, let op een rustige ademhaling. Bij mij was er 1 iemand die de punctie deed en 1 verpleegkundige die tegen mij praatte en zei wat ik moest doen met in- en uitademen. Dit vond ik erg prettig. natuurlijk was mijn man er ook bij die me geruststelde.

--> probeer vooraf wel goed te eten (ontbijten), dat helpt ook!

Heel veel succes!!

6. marleneke

marleneke Actief lid

Oct 9, 2011
    120
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen zal aan je denken en voor je duimen, ik mag binnenkort ook. Morgen om deze tijd is het weer voorbij.

7. Wilma24

Wilma24 Actief lid

Dec 16, 2011
    232
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is mij 100 procent meegevallen. Ik denk altijd maar dat bevallen vast meer pijn doet. Voor mij werkt dat. Ik had ook een hele lieve verpleegkundige die tegen me praatte. Je bent al zo ver dat ik zeker weet dat je dit kunt! X

8. Morgaine82

Morgaine82 Actief lid

Feb 17, 2011
    394
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes morgen! Ik ben over een maandje ook aan de beurt ik ben heel benieuwd.
    Zet m op!

9. zuuske

zuuske Fanatiek lid

Oct 9, 2010
    1,317
    0
    36
    Tilburg
    Succes vandaag Laney! Hoop op heel veel eicellen voor jullie!

10. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

Sep 17, 2012
    2,264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Succes en ik duim voor een goede opbrengst. Laat het allemaal over je heen komen en probeer te ontspannen ook al is dit moeilijk.

11. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    3,502
    0
    36
    Almere
    Het kan meezitten of tegenvallen. hier 2x een punctie gehad en als de verdoving goed werkt valt het echt mee, maar zo niet dan is het een hel.. :(.had 14 follikels waarvan 9 eitjes. uiteindelijk ben ik gezegend met een mooi meisje en nog 7 emmy's in de vriezer...dus de pijn dubbel waard!!

heel veel succes allemaal met de punctie!

12. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

Nov 24, 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Ik zag er ook heel erg tegenop, maar ik vond het echt heeeel erg mee vallen!! Ik kreeg een infuus dormicum en hierdoor voelde ik er echt bijna niks van..
    In ieder geval sterkte vandaag! Hopelijk valt 't mee en is er een goede opbrengst!

13. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    3,922
    1
    38
    den haag
    Ik heb 4 puncties gehad, vond ze alle 4 wel meevallen! Heel veel succes! Op naar een plakkertje!!

14. ster80

ster80 Fanatiek lid

Nov 17, 2012
    1,104
    0
    0
    noord brabant
    Heel veel succes vandaag meid!
    Ik heb nooit een punctie gehad dus kan je geen advies geven.
    Ik heb gehoord dat je om pijnstilling / narcose kan vragen.
    Je verlegt steeds je grenzen! Ook dit kan je.
    Denk aan het eindresultaat, aan waar je het voor doet.
    Hopelijk is deze poging raak.
    Laat je weten hoe het gegaan is?

15. suus85

suus85 Actief lid

May 11, 2013
    362
    0
    16
    NULL
    Hoe ging het? Hopelijk viel het een beetje mee! Nu lekker even bijkomen en je laten verwennen door manlief:)

16. laney

laney Actief lid

Oct 2, 2009
    335
    72
    28
    Hoi meiden, vanmorgen was de punctie en het was eigenlijk precies zoals ik verwachtte.

Ze hebben 3x opnieuw infuus moeten prikken bij mij omdat die de hele tijd niet goed in de ader zat. Dus dat was al vrij pijnlijk en uiteindelijk heb ik niets van het infuus gevoeld.

De punctie zelf duurde maar 10 minuten maar het waren wel 10 helse minuten. Bij de rechter eierstok lukte het me nog om de ademhalingsoefeningen te doen maar bij de linker deed het zo'n pijn dat me dat niet meer lukte en ik gewoon kreunde van de pijn.

Nu heb ik last van napijn en zit aan zware pijnstillers. Dus ff lekker rusten op de bank.

Uiteindelijk was het het wel waard want ze hadden maar liefst 24 mooie eitjes waar ze nu mee aan het werk zijn en als alles goed verloopt hebben we vrijdag een terugplaatsing.

17. linbabylin

linbabylin Bekend lid

Aug 28, 2010
    807
    0
    16
    friesland
    Wauw 24 eitjes!!!! Wat een mooie score!
    Hopen op een mooi aantal bevruchtingen..

18. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Hoe is het nu met je?

Share This Page