@cybell: ik vond t meevallen gelukkig, had mij op t ergste voorbereid. Vrijdag krijg ik extra echo ivm overstimulatie. (daar zijn ze bang voor)wat deed jij tegen de rugpijn en hoelang hield t aan?
@firefly: ik had maar twee eicellen. Zestien is echt geweldig! Ik hoor morgen tussen 9 en 10 of er embryo's zijn en dan heb ik ook morgen de terugplaatsing als het embryo's zijn geworden. Spannend dus! Jij hoort het ook morgen. Lopen we dus tegelijk op! Hou je ons op de hoogte?
Weet niet wat voor medicatie je voor de punctie kreeg? Een infuus misschien en nog wat anders? Maar op alleen 2 paracetamolletjes vond ik het echt niet te doen, maar goed ik had de 2e keer ook 32 follikels om aan te prikken (had toen na de punctie OHSS).
@firefly: nee en ik had me ook vergist. Dacht dat ik tussen 9 en 10 gebeld zou worden maar is dus tussen 10 en 11 zie ik net op het kaartje. Lekker suf, zit dus al dik een uur naar mijn telefoon te staren... Hahahaha. Spannend is dit hè? Echt slopend. Hoop dat ze snel bellen en dat we snel horen wat het is en hoe laat de terugplaatsing is... Hou je ons op de hoogte hier?
Ik zit net een berichtje te tikken! Word ik gebelt.. 9 embryo's!! Ben helemaal in de wolken! Ik duim voor je poema!
Wow, wat een score firefly! Ik ben ook gebeld en jawel, 100% score dus twee embryo's!!! Ben echt zo blij!! Zijn we echt vlak na elkaar gebeld! Grappig. Hoe laat is je terugplaatsing?
wij zouden voor 12en gebeld worden als er geen tp zou zijn. niet gebeld, maar wilde graag weten hoeveel er bevrucht waren dus alsnog gebeld: 8. Jullie ook mooie score! Gefeliciteerd, stap zoveel is weer gezet! Succes morgen! @cybell: heb oxazepam en naproxen zetpil gekregen, avond ervoor en de dag van innemen. Na punctie nogmaals een naproxen. Gisteren was de rugpijn weer erg, maar vandaag geen last meer van! Ik heb wel menstruatiekrampen als ik moet plassen, maar als het daarbij blijft is het goed.
@firefly: nous, ik had mijn afspraak om 14.30 dus net voor jou! Liep beetje uit... Was jij met je moeder? Want dan heb ik je gewoon gezien. Hoe ging het? Bij mij zijn er twee hele mooie teruggeplaatst die zelfs iets voorliepen op de ontwikkeling voor drie dagen. Spannend dus!
@ poema, jaa dat was ik!! Waar zag je mij? Wat goed dat je er 2 terug hebt! Bij mij doen ze dat nog niet. Ons Ukje was ook al een morula.. heb ik nog niet eerder gehad. Nu komt de spannende tijd!! Het wachten..
Ik ging de kamer in en jij zat te wachten. Toen je aankwam heb je me nog gedag gezegd! Ik zat tegenover het koffieapparaat! Echt grappig!!!! Spannende tijden he? Over twee weken kunnen we testen. Wij lopen dan echt supergelijk!
Hi firefly, Wat fijn dat de punctie goed is gegaan en dat spannend nu in de wachtweken. Ik duim voor je!
@firefly: ja ik voel me op zich wel goed. Heb wel allerlei kwaaltjes waarvan ik soms denk dat dat met zwanger zijn te maken heeft... Erg moe, lusteloos, pijnlijke borsten, zwaar gevoel in buik en gistren in vlagen extreem misselijk...maarja. Je haalt je natuurlijk van alles in je hoofd he? Hoe is het met jou? Wanneer ga jij testen?