Morgen punctie..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door firefly, 27 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    @ Mari, dank je wel. Leuk om je weer eens tegen te komen hier!

@ Poema, ja hihi, ik herken het! Heb een overstimulatie.. maar sinds vanmorgen is het veel erger geworden. Dus zo maar weer het ziekenhuis bellen. Was eergisteren al geweest. Toch maar weer even laten controleren.
    Ik wil begin volgende week een testje doen :) ! En jij??

2. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Hi Firefly,
    Ik zit steeds ff mee te lezen, want ga binnenkort ook starten met IVF. Wat hebben jullie mooie scores qua eitjes en cryos enzo! En nu spannend, wachten op het test moment..
    Nu lees ik dat jij een overstimulatie hebt. Is dat heel erg, ben je daar ziek van? Wat merk je daar van? En heeft het invloed op de kans van slagen?

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.042
    453
    83
    Vrouw
    Ik wil eigenlijk wel proberen te wachten met testen tot woensdag, dus bijna twee weken na de tp. Dit ook omdat ik de vorige keer op dag 10 na tp al lichtroze verloor en dat het op dag 12 of 13 echt doorzette... Wil me niet blij maken met een dooie mus...
    Jeetje, overstimulatie... Wat merk je daarvan?

4. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Lieve Betties,

Oo wat spannend. Zie je er tegenop? Of heb je er wel "zin" in?

De overstimulatie is vooral vervelend. Heb veel pijn in mn buik, erg opgeblazen, misselijk met vlagen, en benauwd. Niet zo fijn dus.
    Het kan geen kwaad voor Ukje. Aan de ene kant is het positief dat de overstimulatie nu erger word. Omdat het Hcg hormoon de overstimulatie stimuleert. De vorige keer had ik het ook. Alleen was het toen eerder en nam het na 2 dagen af. Toen was het ook niet gelukt. Maar het hoeft niet perse iets te zeggen.. blijft afwachten dus.

Deel Deze Pagina