Lieverd, ik stuur al mijn positieve energie naar jou toe! MvBatuhan-powerrrrrr!!! Je kan het meis, niet twijfelen! Heel veel succes!
mijn laatste les ging ook alles fout!! als hij zei links, ging ik rechts. ik stopte niet bij een zebrapad en noem maar op! baalde zo van mezelf, maar ik heb hem toch gehaald de volgende dag!!! komop meid, vergeet gister en sta er vandaag nieuw in! ik stuur alle geluks klavertjes naar je toe!!!! succes
Bij mij ging het ook zo super slecht voor het afrijden, ik leek wel een kleuter in een loopautotje. En toch ben ik toen geslaagd! En dat terwijl mijn laatste lesuren de 2 uren voor het examen waren. Succes!
he lieve mama van buthan.. ik wil je even heel veel suc6 wensen.. en idd maak je niet te druk.. rij gewoon als altijd en niet als gisteren.. Je kan het.. Hier draaien me duimen voor je.. dus meis kom op he hoofd omhoog.. PS: wil je mounia de groeten van me doen knuffie yippie
Heel veel succes je kan het! Ook ik stuur alle positieve energie naar je toe. Ik hoop hier straks te lezen dat je bent geslaagd,maar het lukt je vast!
Nou, ik had nog een les pal vòòr mijn examen. Op een gegeven moment rijden we op de snelweg en de brug ging dicht. Echt, de bomen kwamen al omlaag, maar voor mij reed een auto door.........en wat doe IK (dombo die ik ben), ik ga gewoon achter die auto aan Dikke vette ingreep, ik hoor gierende remmen achter me en BOEM, auto achter me knalt op mijn bumper "NOU, DAAR GAAT JE EXAMEN" waren de eerste legendarische woorden van mijn instructeur...Klap was namelijk hard genoeg om minstens 1 achterlicht te vernielen. Maarrrrrrrrrrr, wonder boven wonder was alles, op een vette deuk in de bumper na, nog heel!!! Nouja, om een lang verhaal kort te maken (we hebben daar nog een tijdje gestaan ivm schadeformulieren etc...), ik reed daarna verder, trillend als een rietje en alles ging verder zooo fout:x Afijn, toen dus examen. Ik wilde allang niet meer, maarja, afspraak stond...Dus met examinator de auto in, wil ik wegrijden, doe alles netjes (spiegelen, dode hoek, richtingaanwijzer etc.), staat ie nog op de handrem, AAAAARRGGHHHH Nouja, toen had ik eigenlijk zoiets van, "laat maar, volgende keer beter" en ging vanaf dat moment erg onbevangen en redelijk laconiek het examen in. Dacht dat ik bij voorbaat al gezakt was...Maar nee hoor, na een half uurtje gereden te hebben...GESLAAGD!!!!!!!!!!!! Dussssss, maak je niet druk. Slechte repetitie zegt niets over je examen
Jaaaaaaa ik en geslaaaagd!!!!! Zıt nu in de auto terug naar huis Mijn instructeur ging niet mee omdat er 2 examinators meegingen. Dus was dubbel zo zenuwachtig.
oooh Gefeliciteerd!! En dat ondanks 2!! examinatoren , goed hoor!! Straks nog even een verslagje? Ik moet maandag...
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! SUPERGOED!!!! Wat zul jij opgelucht zijn meid! Eindelijk de zelfstandigheid die je zolang al wou!! Ik ben echt heel blij voor je!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA super!!! van harte gefeliciteerd!!! en nu lekker genieten van het rijden.. suc6 meis
Yeahhhhhh!! Wat goed meid!! (had niet anders verwacht hahaha) Alle lof aan Allah dat je nu je rijbewijs in de pocket hebt!! Heerlijk is die zelfstandigheid met dar roze papiertje...ehm tegenwoordig pasje haha!! Geniet ervan!!! Drie dikke zoenen van mij