Hallo allemaal, Vandaag heb ik een echo gehad en ik zit nu in mijn vruchtbare dagen en het eitje heeft een goeie afmeting dus morgen krijgen we de samenlevingstest. Nu heb ik na het zetten van mijn spiraaltje (7jaar terug) een beetje een angst overgehouden omdat ze toen mijn bm verdoofd hebben met 2 mega spuiten. Nu is mijn vraag is het gevoelig als ze het slijm opzuigen met het spuitje ect? Het is dus meer de vraag hoe jullie het ervaren hebben, ben mezelf nl nu alweer druk aan het maken hahaha (door mijn spiraal ervaring). Liefs kikkert
Ik vond het puur een uitstrijkje, geen centje pijn. En slijm opzuigen? Volgens mij werd er bij mij gewoon wat slijm met een stokje of wattenstaafje weggehaald. Zo gebeurd! Komt goed hoor!! Plezier vanavond
Thx! De fertiliteit vpk zei dat het met een spuitje opgezogen zou worden. Uitstrijkjes zijn bij mij wel gevoelig dus dan ga ik er maar vanuit dat het ongeveer het zelfde aanvoelt. En Thx we gaan vanavond maar eens stoeien hahaha
Ik denk dat ze met opzuigen bedoelen zoals je water met een spuit op zou zuigen. Ik ga er vanuit dat je daar niets van voelt.. Zal voor je duimen dat het meevalt!
Kikkert by my doet een uitstrijkje ook pijn samenlevingstest was minder hoor dus maak je geen zorgen. Have fun :-D
Bij mij zogen ze het ook met een spuitje, Maar het voelde net als een uitstrijkje. Ik mocht alle keren ook zelf kijken door de microscoop, is erg leuk om te zien! Misschien een idee om te vragen als ze het niet aanbieden?
Dank jullie wel meiden, dit stelt me gerust. Dat lijkt me idd wel zeer interessant om te zien. Ik moet echt sommige dingen ff een plekje geven ik/we zitten echt in een mega stroomversnelling. Zo ben je thuis nog "gewoon" aan het proberen en zo zit je in de mmm omdat het niet lukt. Maar ik ben blij met d hulp die we krijgen.
Samenlevingstest stelde niks voor. Eitje was weer gegroeid, helaas alleen geen positieve uitslag van de samenlevingstest dit kan div redenen hebben het kan omdat het eitje nog niet gesprongen Is of het kan ook dat er teveel uren tussen het klussen en de test zaten. Dus morgen moeten we weer opnieuw, vanaaf/vannacht dus wederom op commando klussen. Hopelijk morgen wel een positieve uitslag
Hey Kikkert meid, Wat goed om te horen dat het meeviel allemaal! Gelukkig maar, zeker nu jullie nog eens moeten. Hou hoop hoor, bij ons was de 3e samenlevingstest pas positief. En dat was 2 dagen na mijn positieve ovulatietest. Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Om die reden hebben wij in het ziekenhuis aangegeven alles heel rustig aan te willen doen. Ik heb soms het idee dat ik overspoeld word door emoties en informatie en moet alles eerst even rustig verwerken. Plezier wederom vannacht
Dank je wel! Ik heb idd ook aan de gyn gezegd dat ik het ineens vind gaan, maar aan de andere kant vind ik het ook wel weer fijn niet maanden lang weer wacht voordat ze actie ondernemen. We moesten nu 10 uur van te voren klussen dus das middernacht hahaha
hallo dames, ik vond bij de samenlevingstest het moeilijkste dat je op commando moest doen die avond van te voren bij mij deden ze ook een uitstrijkje ik voelde geen pijn
de test was afgelopen zondag positief. de gyn wat er zondag was denkt dat hij zaterdag ook positief was maar dat de andere gyn gewoon niet goed gekeken heeft. dus ben wel bij dat de test goed was. nu is het deze cyclus ff afwachten (wel deze week nog ff bloedprikken)