Hier in zuid-oost Brabant volop sneeuw en er komt nog steeds meer bij. Gelukkig is het wel pas begonnen toen manlief thuis was van het werken. Om 3:30 lag er nog niks en regende het nog. Toen ik wakker werd was alles al wit. Dus lekker thuis. Warme chocomel erbij en nog even in de kerstsfeer blijven. 😊
Hier ook volop sneeuw. De jongens hebben net sneeuwballen in de tuin gegooid en "een soort van" sneeuwpop gebouwd. Ik vind het echt bizar. Gister leek het nog bijna lente en vandaag ligt er sneeuw. Eerlijk gezegd hoop ik wel dat het zo gaat dooien. Ik moet nog zoveel doen (pakketjes wegbrengen, boodschappen voor een grote lunch morgen) en dat gaat toch allemaal net wat makkelijker zonder sneeuw. Maar ik ben bang dat het nog wel even duurt, want het sneeuwt hier nog steeds.
In zuid limburg idd nog niks. Maar ik hou hoop dat morgen alles wit is!! De kids vragen steeds: wanneer gaat het nou sneeuwen.
ooo wat een heerlijke foto's ! ik zou zo graag met mijn zoontje op de slee door de sneeuw willen maar helaas stiekem hou ik nog een beetje hoop dat er nog wat deze kant op komt
*jaloers* Reactie van mijn man gisteren: "das niet eerlijk! Ze hebben ons sneeuw beloofd en op het laatste moment trekken ze dat terug!!! " Van de week was er namelijk sprake van dat de meeste sneeuw in het noorden en oosten zou vallen Alsof het weer er iets aan kan doen Ik hoop dat we binnenkort hier ook nog iets van sneeuw krijgen
Hier in West-Brabant ligt inmiddels een dik pak! En het blijft maar sneeuwen! Leuk, maar was vanmorgen een drama op de weg!!! Pff!