Het is hier nu ook echt slecht hoor. Gisteren was het wel lekker: mooie losse sneeuw, plakte goed. Ideaal voor sneeuwballen en sneeuwpop. Maar na eerst wat dooi en daarna weer vorst, is het echt één grote ijsbaan. Sneeuw waar je niks meer mee kunt en op veel stukken echt akelig rijden. We hebben vanmiddag ook even echt vast gezeten.
Heb nog geen sneeuwvlokje gezien......snik Dames: stuur die sneeuw eens even mijn kant op alsjeblieft!
hier een centimetertje vanochtend.. beter dan niks zullen we zeggen. Zoonlief is nog wat ziekjes, heb hem snel even buiten neergezet (goed ingepakt uiteraard), foto geprobeerd te nemen - niet al te denderend resultaat - en dat was het. Nu weer lekker binnen.
Het is hier nog steeds verschrikkelijk, ondanks dat het aan het dooien is ( godzijdank ) is het nog steeds spek en spek glad. Net even naar de plaatselijke supermarkt geweest die 500m verderop zit. Heb er serieus een half uur over gedaan Met de auto is het ook niet te doen want wij wonen in een wijk waar de strooi wagens vrijwel niet komen omdat we zo '' afgelegen '' ( vinden ze hier in dit gehucht ) liggen.
ik moet boodschappen doen maar is niet op loopafstand en durf echt nog geen auto te rijden. volgens man is de hele wijk hier nog een ijsbaan :x
ik ben helemaal klaar met de sneeuw en ijs. net goed onderuit gegaan toen ik uit de auto stapte. heel me arm bont en blauw maar gelukkig niks gebroken. van mij mag het lente worden
Waar is de 'vind-ik-leuk' knop. Hier net een paar sneeuwvlokken, maar geen sneeuw. Alweer niet De slee staat nog steeds nieuw te zijn op zolder.
Hier alleen wat natte sneeuw. Vanmiddag wordt er nog meer verwacht. Brrrrr ik heb het niet zo op sneeuw en al die gladheid!
De jongste liep door de tuin "let it gooo, let it gooo" te schreeuwen.. Het sneeuwt hier nog steeds, vanavond moet het meeste komen.