Vorige keer niets en nu weer niet! De kindjes willen sneeuw en ik ook, maar dan alleen in het weekend.
Hier vanmorgen beetje natte sneeuw gehad maar nu zelfs zonnetje. Ze zeggen vooral vanavond en vannacht, dus als er morgen genoeg zou liggen gaat de oudste met de slee naar school. Maar eerst zien en dan geloven.
😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣 wij willen ook sneeuw
hier alleen regen..... volgend jaar ga ik gewoon naar een wintersportgebied waar wel sneeuw ligt dan weet ik tenminste zeker dat ik sneeuw zie . ik ben dol op sneeuw
Hier sneeuwt het ook bij mijn ouders thuis. Natte sneeuw dat wel. Maar goed, moet nog een half uur rijden voor ik thuis ben. Ben benieuwd wat ik thuis aantref😁
In het oosten kan een paar centimeter vallen. Wij wonen in het midden, hopelijk hier niet. In de vakantie was het leuk maar morgenochtend moeten we allemaal weer naar werk/school/psz dus nee bedankt
Als het goed is gaat er hier nu wel een paar cm vallen. Ik hoop het zo! Voor het eerst met mijn meissie in de sneeuw 😃
Heerlijk toch? Hup met de slee naar school!! Mensen waar t sneeuwt, wapper een beetje naar Den bosch!!
Hier ook geen sneeuw. Alleen maar regen. Ik denk ook niet dat er nog wat komt. Het KNMI zit er de laatste tijd wel erg vaak naast. Als een werknemer er zo vaak naast zou zitten zou hij ontslagen worden; kan dat met het KNMI ook?
Dat dacht ik 26 december ook . Tot 2 uur 's nachts regen maar 's ochtends om 8 uur lag er toch een flink pak sneeuw! Maar goed, van mij hoeft het nu niet hoor
oud topic... maar hier vandaag natte sneeuw. Duurde een uurtje. Toen was het over en uit met de sneeuwpret.
Het weer is geen exacte wetenschap en als er iets moeilijk van te voren te zeggen is dan is het sneeuw.