Voor zl hoop ik dat het valt hij vind het heerlijk om in de sneeuw te spelen... Voor mijzelf mag het wel weg blijven... Kost al moeite genoeg om een stukje te lopen zie mezelf al helemaal voor me met mijn krukken door de sneeuw...
Zit al de hele tijd te hopen op sneeuw en dan moet het precies dit weekend Zit van zaterdag middag 12 uur tot zondag middag 12 uur binnen ivm een 24h sport actie voor Kika (dat is dan weer wel leuk)
Ik woon ook in Limburg, en hoop eigenlijk dat het een keertje gaat sneeuwen. Vorig jaar ook al geen sneeuw gehad En mijn dochtertje vind sneeuw erg leuk, dus hoop morgen (of overmorgen) een mooie sneeuwpop te kunnen maken met haar.
Ik hoop het echt niet, want wij gaan morgen met de trein naar schoonouders in Den Haag. En tja, NS en sneeuw is nog nooit een goede combinatie geweest..
Helaas in t noorden dus geen sneeuw voor ons... Hoop wel dat er nog wat sneeuw valt deze winter. Vond vorig jaar zooo saai!
Ik woon vast ook weer verkeerd. Ik hou van sneeuw, maar heb al jaren pech. Ik woon verkeerd Maar hopelijk vergissen ze zich en worden wij niet overgeslagen
Ik vind het altijd heel leuk.. maar ik moet morgen werken en daarvoor moet ik een halfuur rijden. Dat is wel een beetje jammer.
Ik houd normaal gesproken wel van sneeuw, en voor de kinderen zou het super zijn. Maar wat mij betreft mag het dit jaar wel voorbij gaan. Ik moet iedere dag anderhalf uur heen en anderhalf uur terug rijden naar het ziekenhuis voor mijn vader die kritiek ligt op de IC. Die lange ritten in mist en regen vind ik al niet fijn, maar in de sneeuw helemaal vreselijk. Volgend jaar maar een dubbele portie
Geef mij maar een winter zoals verleden jaar, gewoon zachter weer ZONDER sneeuw!! Heb een hekel aan de rommel en mijn man werkt als pakketkoerier en dat vind ik gewoon gevaarlijk.
Ik dank god op mijn knieen als wij gespaard blijven. Ik haat de sneeuw.:x Geef mij maar gewoon lekker een graad of 35 met een zonnetje, wijntje, lekker in de tuin zitten. Ik verlang zo naar de zomer.
Meeste sneeuw Limburg - Weer in het nieuws - Weerplaza.nl tussen 10 en 20 cm hier zeggen ze nu en och.. de winter is hier altijd maar zo kort... dat vind ik juist zo mooi van NL... de seizoenen ... en tegenwoordig duurt de zomer al zo lang.. dus die winter mag wel even..
Ik ben gek op sneeuw!! Jammer dat ik in het noorden woon... maar hoop toch ook wel op een paar centimeter!