Ik woon in het Westen van Nederland, hoop dat we geen sneeuw krijgen. Ik vind het wel mooi om te zien en een kleine wandeling in de sneeuw te maken. Vooral als er niemand er nog op heeft gelopen. Dat vieze, gladde zooi hoeft van mij niet. Maar ik ben nu zwanger en om in de sneeuw te lopen, heb ik niet zo'n zin in. Wij gaan morgen naar mijn zusje 3e Kerstdag vieren. Ze heeft sinds september een groter huis met haar vriend, dus kan ze ons ( onze ouders en mijn man en ik) aan tafel plaatsen. Wegens haar werk, kon dit niet tijdens de feestdagen, ze werkt in de zorg. En het lijkt me zo leuk voor haar om bij haar te komen! Dus sneeuw: blijf weg uit Zuid Holland!
Onze zoon werd ook dolenthousiast van sneeuw op tv in boekjes en op tv.,de realiteit,viel toch tegen. Sneeuw is koud en loopt moeilijk. Dus toen ik twee jaar terug stuiter-dol m'n zoon uit bed trok omdat er sneeuw lag en ik zo graag nog even met hem buiten wilde spelen voor mijn werkdag, waren we ook zo weer binnen, haha. De dag erno vond hij het trouwens wel leuk. Maar de eerste kennismaking viel tegen. Hij hoopt er nu ook weer erg op, de sneeuw van 2 jaar terug kan hij zich niet echt meer herinneren. Dus laat maar komen! Perfecte tijd van het jaar, zo in de kerstvakantie en terwijl er (nog?) geen ijs ligt! Luck bastards in (Zuid-)Limburg. Wij krijgen hopelijk een beetje maar niet veel. Het is dat ik miet graag rijdt in de sneeuw, anders zou ik er haast voor naar het zuid oosten van het land rijden.
Laat maar zitten die sneeuw. Ik wil nog buiten raken. Vanaf 't moment dat het 1 vlok geeft, ligt alle openbare vervoer hier halflam en raak ik nergens meer. Om over de files op de baan maar te zwijgen.
Hier nog regen maar zou in de late namiddag hard gaan sneeuwen. Meeste kans op een dikke laag hier. Ik wil geen sneeuw! Moet morgen om 5u vertrekken naar mijn werk en geen idee of ze op dat uur al gestrooid en sneeuwgeruimd hebben op de snelweg op ene zondag. Hier in Nederland misschien wel maar in Belgie niet. Daar beginnen ze pas met ruimen en strooien als ze 3 dagen verder zijn.. Ik moet 40km rijden. Geen zin om er anderhalf uur of langer over te doen voor 4 uurtjes werken Voor ons zoontje is het denk ik wel leuk.
Yes!!!! Omg. Den bosch SNEEUW!!! Mama hyper, kind hyper haha maar nog iets te vroeg om na buiten te gaan! ( 05:45)
Het begon onderweg. Van nat wegdek maar niet glad. Dan glad en ineens begon het keihard te sneeuwen en was heel de snelweg wit.
Hier in Brabant lijkt het net storm, sneeuw en harde wind. Hoe is het richting Amsterdam (rondom A2)??
Wij vertrekken straks van noord groningen naar brabant, voor familie bezoek. Liefst zou ik niet gaan met dit weer.....maar we gaan maar 2x per jaar en nu hebben we vakantie. Een andere keer deze weken gaat dus niet. Ben bang dat het een lange reis wordt. Hier in het noorden is het glad...en in het zuiden sneeuw ppfff lekker op de snelweg.