Hier ook sneeuw... wat een rotzooi. Mooi voor 1 dag en dan gaat het smelten is is het een hel. Ohja in Belgisch limburg
Snif de laatste keer sneeuw verloor ik mijn kindje. Maaaar het is prachtig en ik zal het topic vrolijk houden🎅💝🎄
Stukje in de krant Sneeuw zorgt voor gladde wegen in Zuidoost-Brabant, grote verkeersproblemen vanwege de sneeuw. Maar gelukkig ook mooie plaatjes
Hier een beetje natte troep en de daken wat wit. Van mij mag het nog even wachten, we willen naar België dit weekend en ben geen fan van rijden in de sneeuw. Maarja ik zie wel hoe het loopt. (al moet ik toegeven dat een dik pak sneeuw wel erg mooi is)
Net 5 verdwaalde sneeuwvlokken gezien. Ik hou hoop (al is mijn zoon in Belgie logeren en daar ligt al wel sneeuw, vind ik zo gaaf voor hem). De wind mag van mij wel gaan liggen, moet zo nog fietsen.
Ik vind het zelf nou niet zo heel aantrekkelijk om naar buiten te gaan maar mijn jongste stuitert en heeft haar laarzen al aangetrokken We gaan ons dus maar warm aankleden en de slee uit de schuur graven.
Ik haat sneeuw! Maar voor de kindjes vind ik het wel leuk.. alleen het sneeuwt en waait hier zo hard dat er nog geen kans is om naar buiten te gaan bahhh.. noordlimburg trouwens Ohja en als ik met de hond moet wandelen heeft ie zn pootjes onder de sneeuw zitten wat je er bijna niet vanaf krijgt germm en dan nog niet te spreken over de wandelwagen die er dan ook door moet pfff
wel apart he zuid limburg zeiden ze tot 30 cm.. daar valt niets... midden limburg tot 20 cm, hier is gevallen een cm of 3 natte prut... en plaatsen waar weinig zou vallen hebben dikke laag.. mijn hele hummetje is verziekt LOL ..
Geweldig! Ik vind de winter verder ook verschrikkelijk maar sneeuw vind ik altijd wel mooi eventjes. Hopelijk voor jou is het van korte duur. Je mag het ook wel hierheen schoppen
hier west brabant veel sneeuw. zijn al wezen spelen maar nu weer binnen. alles kletsnat en ik ben kapot van de slee trekken. wij doen in winterbanden. het is hier een gekkenhuis terwijl we eigenlijk dicht waren vandaag haha
Meestal zijn de rollen omgedraaid, dan worden wij hier aan de kust wel gespaard maar het is hier nog niet opgehouden met sneeuwen helaas, het is op zich wel prut sneeuw maar het is helaas wel dik genoeg om er mee door de sneeuw heen te sleeën. De oudste ( 7 ) is al vanaf vanmorgen tot nu nog steeds buiten aan het spelen. De jongste ( 4 ) wilde godzijdank net naar binnen dus ik zit weer lekker binnen.