Hier helaas weer niks het lijkt altid of ten noorden van ons te vallen of ten zuiden maar nooit hier, wij willen ook een keer weer lekker echte sneeuw
Hier hebben we nu een klein laagje van 4 cm maar als in de radar bekijk komt er nog veel meer bij Het sneeuwt nog steeds en hard
Dochter werd wakker van haar vader zijn telefoon. Ze zag de sneeuw. 6uur En van af dat moment is ze niet meer stil geweest. Ik mocht uit slapen ik zeg bekijk het maar en duik mijn bed in. Meer gesoesd dan geslapen want madam bleef aan de gang. Om 9.30 is ze met haar vader maar even de sneeuw in geweest nu is het goed en zit ze rustig tv te kijken pfff.
Hier sneeuwt het nog steeds flink. Ben mijn caloriën van de kerst weer kwijt,net een dik uur in de sneeuw met de slee gelopen...onze zoon zit nog steeds buiten in zijn ski pak. Bekijk bijlage 435556
ik ben stik jaloers... ik had mij er echt op verheugd... vakantie, sneeuw... die prut hadden ze mogen houden
Ik woon 20 minuten van je af en hier is het net begonnen met sneeuwen. Ik moet nog werken tot 4 uur vannacht, dus ik gun jullie vanaf morgen de sneeuw😁 Nee hoor. Ik hou ervan. Ik heb goede winterbanden dus kom maar op😁
Dit is er aan de kust al gevallen en het sneeuwt nu ook weer volop. Gratis af te halen Bekijk bijlage 435561
Hier Helemaal niets helaas, wilde zo graag met de honden en katten naar buiten kijken hoe ze reageren, maar helaas..
hier al in de sneeuw gelopen met de kids, Ligt een klein laagje maar het blijft sneeuwen :d Hier foto van de jongste eerste keer sneeuw