Loopt lekker in huis in eens AUWWWW. Nu loop ik dus mank leuk die zweepslag in mijn kuit en wat deed ik!! Liep alleen met de was naar de slaapkamer en pang AUW en ik loop nu wat mank. Lees je op internet been om hoog moet dochter halen daarna gesprek op school zoon hoe zo met je been om hoog. Heerlijk zweepslag wel eens eerder gehad ben je minimaal een paar weken mee zoet haha elke stap die je doet kan weer extra pijn veroorzaken. Oke met been om hoog dat word vanavond pas
Toch proberen zoveel mogelijk de boel te ontlasten, evt een extra zooltje in je schoon doen, zodat je kuit zich wat kan ontspannen. Enne.... pas ajb wel op, mijn vriend dacht een zweepslag te hebben, maar het bleek een gescheurde achillespees te zijn. Later nog een collega met precies dezelfde geschiedenis.... dacht zweepslag, maar ook achillespees gescheurd.
Even langs je huisarts om de boel in te laten tapen. Soort van V vorm die je spieren als het ware omhoog trekt. Scheelt een stuk en ben je iets meer mobieler dan helemaal zonder. Ben je wel een week of 3-6 zoet mee.