@G89: In Friesland Denk dus niet dat we het over dezelfde hebben, aangezien je uit Limburg komt. @Butterfly: Waar heb je de sollicitatie? @Anneke: Bedankt voor je tips! Heb ik zeker wat aan! @Eenkadootje: Ja die heb ik al voorbereid. Een geintje is idd ook erg leuk ff het serieuze eraf. Ik praat altijd met U, heb ik zo geleerd. @Wondertje: Oh welke? En ben je aangenomen? @Sas7: We zitten er met +/- 10 sollicitanten, de werkgever en iemand van het uitzendbureau. Dus genoeg om naar te kijken @Shart: Daar heb je helemaal gelijk in! Maar wil niet met mijn mond vol tanden staan als ze het aan me vragen. Ik heb nu alles ff op papier gezet en zal dit nog even doorlezen zodat ik het in mijn hoofd heb. Natuurlijk niet alsof ik iets oplees, maar meer dat ik weet wat ik moet zeggen. @Lindaengel: Bedankt voor je tip, ik heb hier extra aandacht aan gegeven. Echt super bedankt allemaal voor jullie tips! Ik heb er zeker wat aan! Ik heb nu deze motivatie: Ik wil graag mensen helpen, dit zit in mijn aard. Elk mens is anders en ik vind het leuk om elk mens weer goed en accuraat te helpen. Ik vind het leuk om ze de juiste informatie te geven en met ze mee te denken naar een goede oplossing van het probleem. Ik kan goed luisteren en vraag door als er iets niet duidelijk is. Ik heb daarnaast veel inlevingsvermogen en kan mij dus goed in de klant verplaatsen. Ook zag ik dat klanten hun problemen kunnen voorleggen bij de verzekeraar. De verzekeraar denkt dan mee en zoekt een oplossing zoals de app, waarmee je gesprekken kunt opnemen met artsen. Allemaal dingen om de zorgvraag van klanten tegemoet te komen. Dit past bij mij en daarom lijkt het me enorm leuk om hier te werken. Dit heb ik allemaal met steekwoorden opgeschreven, zodat ik morgen alleen even een geheugensteuntje heb. Daarnaast de vraag, waarom ik bij hun wil werken. Ze bestaan al ruim 60 jaar en hebben dus veel ervaring. Ze gaan mee met hun tijd (de app) Ze staan open voor nieuwe ideeën en staan klaar voor hun klanten Vragen: Hoe groot is de afdeling? Hoeveel mensen werken er? Is er veel doorloop, dus steeds andere mensen? Hoe is de bedrijfscultuur? Is dit zo wat? Echt super bedankt iedereen voor de tips Ik denk dat het zo moet lukken. Ik laat jullie weten hoe het ging en of ik aangenomen word of niet. Ik hoop dat jullie geduim helpt!!
Ik vind het wel een goed stukje. Zou ook iets over stressbestendigheid zeggen. Niet iedereen belt met een fijne vraag. Ook mensen die het net eens zijn de vergoeding zullen bellen.
Ik zou het woord leuk niet zoveel gebruiken als het er nu staat. Je ziet het als een uitdaging is misschien beter. Of je vindt het interessant. Leuk komt op mij wat onvolwassen over. Werk is niet altijd leuk, maar moet wel uitdagend zijn. Voor de rest denk ik dat je het goed voorbereidt hebt. Bij goede en slechte eigenschappen zou je nog kunnen denken aan een slechte eigenschap die goed is voor het bedrijf maar minder voor jezelf. Of een manier waarop je de slechte eigenschap opvangt. Bijvoorbeeld geen nee kunnen zeggen (misschien niet handig bij een klantenservice ha ha) o.i.d.
@TS, haha Friesland en Limburg ligt niet echt naast de deur. Ga er vanuit dat het niet de zelfde is. Dat weet ik wel zeker. Empathie tonen staat ook hoog bij klantenservice, dus als je daar goed in bent, dan zeker benoemen! Succes morgen!
Ja dat is waar, dus zal daar even rekening mee houden. @G89: Zal ik zeker doen, bedankt! Ik baal alleen wel als een stekker. Ik heb Angio Oedeem (zwelling van gezicht, lippen, wang, tong, etc) en heb dit al JAREN niet gehad. Drie keer raden wat er gisteravond begon bij mijn bovenlip pfff Ik heb het wel in de kiem kunnen smoren met een extra antihistamine pil, maar merk dat het nog steeds bezig is met opzwellen. Het is nu niet enorm opgezwollen, maar een beetje. Ik heb nu een beetje een mond zoals angelina jolie haha Als het er maar niet uit komt te zien als Donald Duck
Ik ben afgewezen Ben er kapot van en ben boos op mezelf en op hun. Verder erg verdrietig, dit was mijn eerste keer sinds 2 jaar proberen, en meteen word ik afgewezen. Voelt zo enorm kut De reden dat ik afgewezen ben, is dat ik te weinig ervaring heb. Ze wisten dat ik geen ervaring had en toch lieten ze me komen! Daarnaast iedereen die kwam voor die baan moest zichzelf voorstellen en iets over zichzelf vertellen. Daarna vroegen ze per persoon of ze iets over iemand konden zeggen. Ik kreeg iemand toegewezen waar ik echt naar geluisterd had, maar ik kreeg een black out. Weg baan! Iedereen die vertelde had ook ZO enorm veel ervaring en zoveel gedaan, ik had echt zoiets van wat doe ik hier, ik pas hier helemaal niet tussen. Erg jammer, want ik weet zeker dat als ik een kans had gehad dat ik die baan best aan had gekund, maarja, tis niet anders. In ieder geval heel erg bedankt voor jullie hulp!
Wat jammer. Ik kan je teleurstelling goed in voelen. Zon gesprek is maar een momentopname maar wel veel bepalend en er worden veel conclusies uit getrokken. Ik ben weleens afgewezen vanwege mijn leeftijd na een gesprek, terwijl mijn geboortejaar boven aan mijn cv stond. Blijkbaar zagen ze toch iets in je ondanks dat anderen meer ervaring hadden.
Jeetje, dat is balen! Kan mij voorstellen dat je baalt en verdrietig bent! Kop op en probeer er toch iets positiefs uit te halen!