Na mijn bevalling van de 1e ben ik niet meer aan de pil gegaan. We hebben steeds gevreeën met condoom Ik heb PCOS, de diagnose is gesteld na de bevalling van mijn 1e. Twee maanden geleden besloten mijn man en ik voor de tweede te gaan. Omdat we geen haast hebben en ik (nog) geen 'gestress' wilde om zwanger heb ik mijn cyclus niet (nooit) bijgehouden. We hadden beide zoiets van: we zien wel waar het schip strand. Ik weet dus niet waneer de eerste dag was van mijn laatste menstruatie. Het kan 3,4 weken geleden zijn, maar ook 6... (Ik heb inmiddels mijn hoofd erover gebroken maar ik weet het ECHT niet ) Ik vermoed dat ik 8 nov. mijn ei heb gehad, ik had toen helder, dik, draadjesachtig slijm. Deze maand hebben mijn man ik ik nagenoeg om de dag geklust. Nu heb ik sinds 3 dagen symptomen die ik herken van mijn vorige zwangerschap. Gevoelige borsten, veel plassen, veel waterige afscheiding, lage rugpijn. Ook symptomen die ik niet herken, veel gas (sorry) Eigenlijk wilde ik het zekere voor het onzekere nemen, en 4 december testen. Dus 26 dagen na mijn vermoedelijke ei. (Vraag me niet waarom, ik vond het een leuke datum ) Maar ik ben zo nerveus.. denk er de hele dag aan! Ik heb erover gedacht om nu een test te doen maar denk dat dat te vroeg is. Wanneer denken jullie dat ik het beste kan testen??
als je inderdaad op 8 november je ei heb gehad, zou je vanaf volgende week kunnen testen. Maar als je nu al de datum heb gesteld ( 4 dec ) zou ik proberen dat alsnog vol te houden.