Normaal zijn de kv testen heel betrouwbaar en als er dus 2 streepjes staan ben je gewoon zwanger... Ik zou het morgen ochtend nog een x doen en echt zorgen dat je niet teveel urine gebruikt en ook niet dezelfde urine, mocht je 2 testen gaan doen. Ik hoop voor je dat je morgen meer zekerheid hebt! Succes en laat het weten
ze zeggen toch altijd een streepje is een streepje... Ik hoop het echt voor je. Ga je morgen nog een keer testen?
heb je het gezien jootje? ik weet t niet hoor, ik heb t idee dat die streepjes verder uit elkaar moete
Ja ik heb het gezien maar ik weet het ook niet zo goed. Misschien toch nog maar een test doen vandaag of morgen ofzo. Ik hoop echt dat het raak is
Het ziet er idd wel een beetje raar uit, maar ik denk niet dat er zomaar een 2e streepje staat toch Heb je vanmorgen een nieuwe test gedaan? Ben benieuwd!
ja nega ahah dacht bij de test van gister te zien een heeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje ma dan moet je wel goed turen ma een ongi komt bij mij met kramp, en een grote boodschap die heb ik beide gehad zonet maar niks verder
Pfffffff,dat is echt balen hoor mamma Chan... Hoop echt voor je dat die ongi niet door zet!!! Hoe is het bij jou Jootje? Bijna weer je eisprong zo te zien
@ nala ja het is bijna weer zover Voor jou wordt het ook een spannende week, de laatste week gaat zo langzaam.....
@Mamma Chan: Nou,ik ben weer aan et duimen voor je @Jootje: Ja,idd! Ik hoop dat ik kan wachten tot zondag pfff Heb nl nog 4 testen liggen en kan eeeeecht niet wachten! Heb wel weer last van ongikrampen die doortrekken naar m'n rug, maar iedereen die in z'n wachtweek zit gaat dingen denken,dus ik hoop niet teveel ergens op
@nala ja idd ik dacht ook dat ik allemaal andere dingen voelde dan anders......maar mijn lichaam had me ook voor de gek gehouden