Je bent ongeveer 3-4 dagen voor je ei t/m 24 uur na je ei vruchtbaar. Alle andere dagen in principe niet.
Ik ben gestresst! Had net een rose streepje met afvegen terwijl ik naar mijn idee niet ongi moet worden... Maar ben echt zo bang dat dat dalijk toch ineens komt! Als het niet zo is ga ik woe. testen voor de zekerheid
Meiden, ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aaaaaaaaaaah ha ha haha. Ik heb net een testje gedaan van het Kruidvat. En we zien een heeeeel licht streepje. Woensdag ofzo nog maar even een keertje testen!
@ mama van isabella GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mag ik je in het rijtje zette? of wil je eruit worden gehaald..
Wat stoerrrr En zo snel ook! Gefeliciteerd meid!!! Ga er lekker van genieten en hou ons op de hoogte hoe het gaat ok Liefs
@mamavanIsabella Van Harte gefeliciteerd Zo he............jullie zijn super vruchtbaar Het is jullie van harte gegund Groetjes Jootje
Ja ha ha. Bij Isabella was ik ook meteen zwanger en de keer daarvoor ook (maar werd een MK). Ik blijf uiteraard dit topic volgen hoor meiden! Ben benieuwd wie de volgende is! En zet maar achter mijn naam dat ik zwanger ben hoor.
Thanx meiden Het voelt alleen nog zo onwerkelijk. Maar 1 x geklust en voor ons gevoel niet eens in de vruchtbare dagen.
@ mamma van isabella hhihi niet in je vruchtbare dagen nee? nou dan kan het bij mij ook wel raak zijn
Ik ben zo benieuwd of jullie ook snel zwanger worden. Misschien ligt het wel aan de spiraal En ben je daarna mega vruchtbaar! Heb 5 oktober mijn 1e echo. Spannend.
Spannend hoor je eerste echo! Echt heel erg leuk! Zet mijn NOD maar op 14-10 hoor. Ben vandaag echt zwaaaaar ongi geworden! Hoop dat het dan gewoon weer maandelijks is ghehe
@Mamma Chan: Thnx voor het veranderen. Ik heb Nessy een PB gestuurd en gevraagd wanneer ik zwanger zou zijn en wat het zou worden Gewoon voor de grap om te kijken of het uit komt! Je moet wel duidelijk vragen wat je wilt weten.
@nala22 Nessy heeft voor mij ook nov. 2009 een jongen gependeld. Dat zou leuk zijn. Er zit niets anders op dan af te wachten....zucht groetjes jootje
whahaha ja bezat je nog 1x Dat geld voor jullie beiden he whaha ik heb btje slijm bij het afvegen? zou dat nu al een ei zijn?