gewoon geel wittig.. Lijkt echt op ei slijm. hahaha net geklust en ja btje raar om te zeggen ma het was net een zwembad
@Jootje: Leuk! Zou wel grappig zijn als het uitkomt bij ons beide! Alleen het wachten duurt echt teeeee lang... Aan de andere kant moeten we niet zo zeuren,het is onze eerste ronde.Als je ziet hoe lang sommige al bezig zijn! Maar toch blijft het lastig haha @Mamma Chan: Had je een krabbel terug gestuurd maar zag dat je je al had laten pendelen haha Klinkt trouwens wel als een vruchtbare periode
Je cyclus kan nog in de war zijn door het verwijderen van je spiraaltje he...Dat zie je bij mij! Misschien dat mijn banner ook nog niet klopt,dat moet ik ook weer afwachten
Dat zou wel heel snel zijn dan...Je kan het alleen met zekerheid zeggen als je een ovu test doet. Maar het kan ook zo zijn dat je miss nog een x ongi wordt net als ik...Had het ook niet meer verwacht,maar helaas!
ahha ja dat zou ook kunnen, ik zie het allemaal wel kga niet van die teseten doen daar wil ik nu nog niet aan beginnen
Meiden ik voel me al een paar dagen raar in me buik, zo'n weeig gevoel niet kunnen plaatsen.. gister hadden we geklust, was net zwembad haha nu weer normaal.. heel appart, weet iemand wat dit is kan zijn?
Meiden, rekenen jullie de 1e dag van de menstruatie vanaf dat je helderrood bloedt of vanaf het bruinverlies? Ik heb meestal wel 2 dagen bruinverlies van te voren. Ik weet niet vanaf wanneer ik moet gaan rekenen.
Ik lees net btw dat je pas moet gaan tellen vanaf de eerste dag dat je helderrood bloed verliest. Bruin bloed is oud bloed,dus dat tellen ze niet mee...
Ik ga eerst ma es kijken of ik de 8ste vn okt ongi wordt Heb nu wel dat ik vochtiger ben ben beniuewd jootje en happy mommy of jullie zwanger zijn
Ow je weet maar nooit altijd een goed gevoel blijven houden tog.. wel denk ik dat je nu je het echt pland dat het miss niet zo snel gaat
Spannend hoor Jootje! Hoop echt voor je dat het raak is Ga ook echt goed in de gaten houden of ik m'n eisprong voel,ben benieuwd
he meiden pfff heb al paar dagen zo weig gevoel zo n holgevoel in me maag nu heb ik ook braak neigingen, bah,