Dat elke vrouw LH in haar urine heeft en vaak een 2e streepje heeft (een lichte). Meestal komt er bij het 2e streepje des te meer je bij je vruchtbare dagen komt, des te donkerder hij wordt . Dus denk dat jullie ei er toch aankomt hoor . Worden de 2e streepjes al donkerder ? BEwaar ze zelf altijd
hoihoi ! ja ik bewaar ze ook maar t rare is dat hij eerst heel licht was , toen weer donkerder toen weer lichter toen nog wat donkerder en nu weer licht !! :S snap er niks meer van
Heel soms kan dit liggen aan de hoeveelheid LH wat in je urine zit . Als je bijv. 4 uur lang niet plast, dan plas je meer uit. Maar als je 3 uur niet heb geplast iets minder. Vaak raden ze ook aan 4 uur niet te plassen en 2 uur niet te drinken van tevoren. Maar zodra jij je LH piek hebt, dan is hij echt mega positief hoor Dan zal dat streepje er ongetwijfeld af knallen . Komt helemaal goed .
als je naar mijn cyclus kijkt en dus banner, zou ik gister mijn ovulatie gehad moeten hebben, maar ik had gister dus pas mijn positieve ovulatietest..op dag 15 dus. dat betekend gewoon dat mijn luteale fase geen 14 dagen is, maar 12 en dat kan ook gewoon. ik dacht ook elke dag: huh hoe kan t dat hij nog steeds negatief is?! maar tadaa daar was hij ineens
ik gebruikte deze maand trouwens wel die van cb, de digitale. daaraan kan je t heel makkelijk zien. die van sensi was bij mij gewoon niet echt heel erg duidelijk, maar dat is bij iedereen verschillend
ohh oke .. nou dan wacht ik t af .. ik dacht .. mh das fijn extra zekerheid .. en volgens mn banenr is t ook later maar dacht begin maar optijd en dus al wel 5 dagen een licht streepje .. ach heb nog zown 15 testen liggen dus kan nog ff vooruit maar dit 'grapje'doe ik dus niet elke maand hihi ! iig bedankt ! *kus* !
ja je heb gelijk hoor dat je op tijd bent begonnen! maar hij gaat vast wel nog positief worden ik was deze maand ook begonnen op dag 10 en op dag 15 dus pas positief. terwijl ik t echt al eerder verwachtte. als t deze maand niet raak mag zijn, begin ik volgende maand pas op dag 12, want die digitale van CB zijn niet echt goedkoop. succes nog!
Nee hoor Hij kan gewoon 14 dagen zijn . Dan moet je, je banner aanpassen en isje cyclus wat langer. Je rekent dan. CD dat je positieve ovu test had + 14 dagen = NOD dagen!!
dat zou deze maand idd ook weer kunnen ja, daar heb je gelijk in, maar over t algemeen was t bij mij echt altijd 28, maar idd schommelt t de laatste tijd wat meer.
Hoi Meiden, Ik werd ook een beetje onzeker van die negatieve ovulatie testen. Ik ben er ook even mee gestopt. Ik heb er vijf gebruikt. En vijf keer negatief. Misschien is mijn eisprong wel iets later. Daar hoop ik dan maar op. Dus gewoon verder klussen. En als er een volgende ronde komt. Misschien weer starten met de ovulatie testen. Maar dan niet meer die van het Kruidvat.
Hallo, wij zitten nu ook in ronde 3 en ben ook gestart met ovulatietesten, Gisteren was hij dezelfde kleur dus ook positief en vandaag is hij nog donkerder dus overduidelijk positief. Wij klussen nu maar even elke dag want je weet maar nooit. Nu ben ik er niet meer zo mee bezig maar wel als ik ongimoet worden praten we over niks anders meer, want we willen het zo graag. Dus het valt niet mee om het er niet over te hebben. Succes !!! groetjes cindy
@ Mendie; hier hetzelfde verhaal! gebruik ook CB en vorige maand (1e ronde) ei later dan verwacht en korte luteale fase. Deze maand lijk het weer die kant op te gaan, ben druk in de weer om die smileys naar voren te toveren, maar nog niks...