Tuurlijk mag je meekletsen, gezellig! Ik heb de eerste testen zo rond half 3 gedaan, maar dat is ook omdat ik nu vakantie heb. Ovutesten moet je niet met ochtendurine doen, dus beter in de middag of later. Voor mijn miskramen heb ik de ovutesten zo rond 6 uur in de avond gebruikt omdat ik toen thuis was van mijn werk. Hoe gaat dat temperaturen eigenlijk in zijn werk? Iedere dag vast tijdstip opnemen en temp gaat omhoog als ei eraan komt?
Ik ben echt zwaaaaaaar teleurgesteld. Volgens mij mooie banner heb ik mijn eisprong gehad maar volgens mij CB testen zit ik er nog niet eens bij in de buurt Ik doe hem meestal in de middag. Idd geen ochtend urine.
Denk dat ik het niet kan laten om er begin van de avond nog eentje tegen aan te gooien, lol. Gisteren al 2 keer geklust, denk vanavond weer een keertje!
Had een uurtje geleden toch een soort van ongesteldheidspijn onderin mijn buik. Zou dat mijn ei geweest kunnen zijn?? Zoja, heeft het dan nog nut om nu te klussen?
Ook een beetje melkachtige afscheiding gehad. Gisterenavond nog maar even geklust. Straks manlief maar weer strikken Spannend allemaal weer!
Gewoon klussen joh! Altijd leuk hihi. Bij een ander forum noemen ze het babydancen, ook wel komisch. Volgens mij is het met tempen zo, dat als je temp in een keer omhoog gaat dat je dan juist je ei al gehad hebt. Ik heb nu twee testen gedaan. Dinsdag had ik een licht streepje en gister weer helemaal geen streepje. Ben benieuwd, als ik het zelf uitreken zou ik maandag mijn ei moeten hebben.
Klussen is inderdaad altijd leuk!! Zeker als het met een doel is Heb nu weer een ovutest gedaan, maar kan hem pas over 5 minuten aflezen. Ga er hier eentje op zijn bedje leggen en even benieuwd zijn wat de test dalijk af laat lezen! Zondag en maandag flink geklust? Klinkt inderdaad als je de testen erbij pakt dat je voor dinsdag je ei hebt gehad. Spannend !
En nu weer snel aan de slag in de tuin, stenen moeten onder de veranda vandaan, komt nieuw straatwerk in!!!! Succes meiden!
Oh nou komt het ergste voor je, wachten, wachten, wachten. Ik wacht op mijn ei haha. Succes met de tuin, ik ga naar een verjaardag (waar iedereen net bevallen of zwanger is, slik!)
En MissQ is de tuin mooi geworden?? Hier twee dagen posi ovu-testen gehad en vandaag negatief. Het rare is dat mijn temp niet omhoog is gegaaan, kennen jullie dit?
De tuin is zeker erg mooi aan het worden, nog druk bezig, maar zo met die regen erbij is het niet de hele tijd door werken Ik heb sinds 7 augu weer negatieve testen, hoop dat we goed hebben geklust. Heb wel een beetje zon zeurderig gevoel de hele tijd in mijn onderbuik, af en toe een steekje. Misschien houdt mijn lichaam me wel gewoon weer voor de gek... rare is dat ik dit normaal niet zo heb. Nog anderhalve week en dan weten we het! Helaas geen ervaring met tempen...
hai MissQ Ook ik heb sinds 7 aug weer negatieve ovutesten,....Ben benieuwd! ik heb ook zeurderig gevoel in buik en steekjes, maar helaas, dit heb ik elke maand al gehad...dus ben benieuwd! Nu is het weer wachten he, drama is dat zeg! succes en ik hoop dat je over 1,5 week een positieve test in handen hebt!! (en voor mijzelf hopelijk ook ) Groetjes
Ow, spannend!!! Ga ik ook duimen dat we zeer binnenkort een positieve zwangerschapstest in handen mogen hebben (dubbel duimen is toch altijd ok he!!). Succes met wachten.
Oh dan dubbel duim ik met jullie mee, ik sinds 8 augustus negatieve ovu-testen. Laten we hopen dat de komende 2 weken heeeel snel gaan!!! Ik heb alleen zere tepels, pff.
Hmmm, drie op een rij zou toch wel heel leuk zijn he! Heb beetje zeurderig gevoel in mijn onderbuik en wat steekjes her en der. Weet niet of ik dit normaal eigenlijk ook heb. Geloof dat ik er eerder niet zo bij stil heb gestaan. DUIM DUIM DUIM!!
Hey hallo, heb meegelezen, mag ik ook meekletsen met jullie? Ik loop qua ovulatie gelijk met missq (lh piek op 5 en 6 aug). Ik heb beeje lage rugpijn en menstruatieachtig gevoel. Dat heb ik normaal nooit, maar toch word ik er nog niet helemaal blij van, want ik dacht dat je dit soort kwaaltjes op zn vroegst pas kan hebben na innesteling? Weten jullie hoe dat zit?! Succes allemaal ladies! wachten wachten wachten....