Morgen starten met ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MissQ, 30 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Heej leuk, en welkom! Hoe meer zielen hoe meer we kunnen kletsen he ;)

Ik weet ook niet waar dat vandaan komt, heb hetzelfde "probleem" als jij. Hopelijk komt dat door een positief iets!

2. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo, alles goed girls? Weer een dagje dichterbij de NOD... wanneer gaan jullie testen?

3. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ja, goede vraag. Ik ga het proberen vol te houden tot volgende week woensdag, dan zit ik op 2 weken na mijn positieve ovulatietest. Hoewel ik de 20ste mijn NOD heb.... hmmm. Weet jij al wanneer je gaat testen?
    '
    Wel spannend allemaal he! Ik voel van alles, maar helaas weet ik in die 3 jaar tijd dat we nu voor een tweede kindje aan het gaan zijn, dat je lichaam je behoorlijk voor de gek kan houden.

4. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    wil ook niet teveel hopen en continu over denken, maar ja, doe het toch natuurlijk... Deze maand voel ik me wel echt gaar, maar dat kan natuurlijk ook beetje buikgriepje ofzo zijn. ik vrees dat ik de 16e al voor de bijl ga met testen...

5. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Oeh, heel spannend, wanneer is jouw NOD?

6. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    20e ook...

7. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Wow, en dat de 16de al testen?!

Ik heb wel steeds last van gevoelige borsten, terwijl ik dit normaal pas met mijn ongesteldheid heb.... pff! Wachten duurt lang ;)

8. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ow ja, moet ook vaker plassen en heb nog steeds "last" van eggwhite (weet niet of dit juist positief of negatief is??? Iemand???)

Ook als ik erg druk zet, voel ik dat rechtsonder in mijn buik, iemand een idee wat dat is?

9. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja vorige keer teste ik 10dpo vet positief, echt hele dikke streep. Vandaar dat ik het erop gok. niet zo verstandig, maar anders krijg ik hartklachten, hahaha. Wanner test jij denk je?

ja al die klachten heh, ik voel ook vanalles, maar dat heb ik elke maand eigenlijk, dus ik probeer het allemaal te negeren. Jij hebt helaas veel ervaring lees ik, al drie jaar. heftig hoor. Maar kop op, dit wordt onze maand!

10. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Lief dat je dat zegt, ik hoop het ook echt. Ik denk dat ik me probeer in te houden tot volgende week woensdag. Ik testte vorige week woensdag positief met mijn ovutesten, dus zou ik via de meeste calculators 2 weken later mijn ongi moeten krijgen.

11. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Heb nog steeds last van mijn borsten, ben 's avonds ook moeier dan normaal. Zijn wel weer tekenen, maar of het zo is, volgende week zullen we het weten...

12. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Mmmm wat een hoop gedoe he?!

Als ik op 10 DPO zit, dan zit ik nog op 7 dagen voor mijn NOD, kan ik dan al testen?

Heb ook last van grotere en gevoeliger boobs maar ja heb ik eigenlijk altijd wel voor NOD, niet zo lang van te voren geloof ik. Ook ik moet vaker plassen en heb met het opstaan van een bank ofzo regelmatig scherpe steken in mijn linker lies, echt niet grappig is dat. Kennen jullie dit?

13. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Die steken heb ik ook, geen idee of dit goed is of juist niet....

7 dagen voor NOD testen, tsja.... als je een lange LF hebt zou het eventueel ook al moeten kunnen aangezien je aangeeft dan op 10 DPO te zitten. Ik probeer me in te houden tot woensdag, hoewel het bij mij nu ook wel begint te kriebelen om maandag te testen (zou dan op 12 DPO zitten nml)

14. sunshine81

sunshine81 Niet meer actief

Laten we hopen dat het goed is, heb het anders nooit haha.

Spannend he?! En zo moeilijk om jezelf in te houden.

Ik zit woensdag op op 12 DPO, kunnen we samen testen haha.
    Ik ga wel proberen me in te houden hoor anders is de kans op een teleurstelling ook weer groter.

Succes met wachten

15. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Ik heb afgelopen zondag een negatieve zwangerschapstest gehad. Kon natuurlijk ook niet anders. Was veel te vroeg. @Sunshine, wil morgen ook een nieuwe gaan doen. Hoewel mijn borsten wat minder pijnlijk zijn geworden.... Hoelaat ga jij morgen testen ;)

16. MissQ

MissQ Fanatiek lid

3 jun 2006
    4.824
    1
    0
    Test vanmorgen negatief, had ook licht roze bij het afvegen. Erg vreemd, zou nu op dag 20 hooguit dag 21 van mijn cyclus zitten.......

Deel Deze Pagina