de eerste is van zondag 15 aug (loop van de ochtend) tweede is van zondag 15 aug (avond ) derde is van maandag 16 aug ( ochtend ) vierde is van maandag 16 aug ( avond 6 uur) vijfde is van dinsdag 17 aug middag. we hebben het zondag 15 aug erg gezellig gehad zeg maar, maar ben ik nu wel op tijd geweest en is die van zondag goed positief?
Ja volgens mij is die van zondag positief. En ja dan ben je op tijd geweest. De ovulatietest geeft namelijk aan als je ei "eraan komt" hij is dan nog niet geweest. Tevens blijft een eitje ook wel eventjes vruchtbaar. Voor de zekerheid zou ik volgende keer (hopelijk is dat niet meer nodig ha ha) een dagje eerder met testen ("etc.") beginnen Succes !
Hij knalt er niet uit, maar die van zondag lijkt me idd ook het beste. goede kansen dus deze maand. Spannend!
Hoi, Ik heb helaa geen test van zaterdag. Heb gister avond nog een test gedaan Maar die is weer heel licht! Moet bijna wel me ei zijn geweest. Ben ook sinds gisteren begonnen Met tempen. Heb namenlijk ook hele verschillende Cyclussen dus moeilijk om te zeggen wanneer Ik moet beginnen! Temp gisteren was 36.5 Vandaag 36.7 Kleine verhoging dus hopen dat het doorzet omhoog. Heb in het verleden vaker getempt enz en ik weet dat je pas een goed beeld hebt als je een tijd tempt maar als de temp nu omhoog gaat en blijft in comb met die podium ovu test weet ik hopelijk staks meer!
Pas: de eerste test knald er idd niet vanaf maar toen ik hem net had gedaan wel , hij was net iets donkerder als de controle lijn Ik denk omdat die test 3 dagen geleden was gedaan dat hij was vervaagd is