Hoi allemaal, Ik start morgen als het goed is met mijn eerste IUI (ik heb de echo op dag 3 en mag dan hopelijk meteen Menopur spuiten). Ik zou graag met anderen ervaringen uitwisselen die hier ook mee bezig zijn en/of bezig gaan. Wie heeft er zin samen te duimen voor onze NOD. Ik maak een lijst, als je mee wilt doen, let me know of kopieer hem en zet je naam erbij. NOD: 8 november: Doortje, ronde 19, 1e iui met menopur + pregnyl, geen oorzaak, lft: 30, 1e kindje. Ongesteld:x, Zwanger Ik hoop dat de lijst lang wordt (en natuurlijk dat hij helemaal roze wordt!)
Ik bedacht me net dat dames die wachten op IUI of IVF of in een rustmaand zitten ook gewoon mee kunnen doen hoor!!!
Hallo, ik ben vorige week zaterdag ongesteld geworden, ma t/m vr clomid geslikt en nu maandag echo.. Spannend hoor. Ik heb bij de MMMclubs en onderwerp gestart voor iedereen die in oktober is begonnen aan IUI.. Misschien wil je je daar ook bij aansluiten? Liefs ps. weet eig niet wanneer mijn nod is
Hey LLL, Spannend inderdaad! Ik zit ook bij een IUI clubje, maar ik geloof niet dat dat echt oktober is. Ik zal eens even gaan zoeken! Dank voor de tip Heel veel succes! Houd je me op de hoogte ben benieuwd, jij loopt een halve week voor op mij! Ik krijg donderdag een echo en moet nu 6 dagen menopur spuiten.
Beste Doortje, als je iets verder naar beneden scrollt dan zie je een NOD gedeelte graag daar aansluiten voor het overzicht. Deze gaat dicht.