Je kunt ook niet zeggen wat wel of geen pijn doet, maar wel wat gevoeliger is ja of nee. Het heeft te maken met de zenuwen die onder de huid lopen
Ik zou niks van te voren innemen, gewoon goed eten en proberen te ontspannen! Wat voor de 1 een peulenschil is daar ligt de ander bij te krijsen van de pijn bijwijze van.. Je ontwerp is wel heel mooi! Ben benieuwd na het resultaat
Heb er nu 4 de laatste is meteen de grootste op mn nek midden van mn rug. Deze s ingekleurd en dat deed goed pijn evenals t bijwerken was echt niet prettig. Verder heb ik mn voet, buitenkant van mn onder arm en kleine op binnenkant pols de laatste 2 waren ook absoluut niet pijnlijk. Voet overginds op sommige plaatsen. Loopt van enkel tot voorop voet en naarmate hij meer voor en omhoog ging dwed t minder pijn. Gewoon wat te drinken meenemen geen pijnstillers en gewoon doen.. Ontspannen en een muziek je erbij.. Tatoeërder waar ik ga heeft een tv hangen werkte bij mij super vanwege de afleiding haga.. Succes morgen
ik heb er 4, en vond alleen mn tattoo op mn ribben erg pijn doen. verder waren ze allemaal even 'pijnlijk' (niet echt pijnlijk maar gewoon irritant gevoel) oh en zorg dat je idd wat afleiding hebt, muziek, filmpjes etc.
Laseren doet meer pijn maar duurt maar een paar seconden. Je kan ook speciale zalf ervoor kopen, geloof dat het vrij duur is maar als je naar een goeie laseraar gaat kan je het heel vaak gebruiken. Goeie tip voor zowel tattoo laten zetten als tattoo verwijderen. Zoek een goeie shop/kliniek.
Zie mijn profielfoto, dat is mijn onderbeen heb daar 3 uur voor in de stoel gezeten, pijn was te doen. Alleen richting de enkel was voor mij echt killing. Ik weet niet het pijn verschil tussen de pols en onderbeen. Succes morgen, laat je resultaat zien
Dat weet ik wel zeker . Ben bezig met het verwijderen van een op m'n onderrug, maar het is echt een hel zo pijnlijk. En ik heb echt geen lage pijngrens. Heel fijn om te weten dat ik deze pijn nog zo'n 2 jaar om de 10 weken mag ervaren voordat hij helemaal weg is
Voor een keer is geen punt hoor, als je het maar niet structureel gebruikt. Niet op lege maag innemen en ook niet gebruiken als je bekend bent met maag- darmbloedingen. Dan kan er niet veel gebeuren hoor!
Gelukkig heb ik een heel kleintje . Hoe oud is jouw tattoo als ik vragen mag? En zit er kleur in? Die van mij is al 14 jaar oud en alleen zwart. Het schijnt dat hoe minder kleur en hoe ouder, dat het dan sneller gaat.
Toevallig heeft afgelopen weekend een vriendin van me een tattoo laten zetten. Advies dat zij kreeg van anderen was om een half uur van te voren een ibu in te nemen.
Die van mij is 11 jaar oud en alleen zwart schaduw. Het zijn 4 letters.... Mijn behandelaar zegt dat ik uit moet gaan van 2 - 3 jaar. Naarmate je meer behandelingen hebt gehad, gaat er een langere tijd tussen de behandelingen zitten. Een behandeling of 10, eens in de 10 weken, zit je toch al op 2 jaar.
Ik heb er een op mijn onderrug maar na 2 hernia operaties ziet hij er niet meer uit. Een op de enkel . Vind het niet echt pijnlijk meer irritant. Kan wel veel pijn hebben moet ik zeggen. Vooral inkleuren in zwaar irritant Ga vanavond een afspraak maken voor een nieuwe tattoo en hij moet nog eerst uitgetekend worden. Wil zoiets als dit plaatje maar dan zonder stengel en slleen de 2 bloemen. Tussen de blaadjes bij de bloemen de naam Alicia en Nando. Erboven een vlindertje in de zelfde stijl voor mijn miskraam met 11 wk
heb toch voor het simpele ontwerp gekozen al die sierlijntjez zijn niets voor mij maaar ze staat erop happy