morgen tattoo zenuwen !!!!

Discussion in 'De lounge' started by sepherine, Dec 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Ik heb er 4 eerste in me nek , vond ik heftig was me eerste en ik was zo zenuwachtig ging bijna van me graatje haha.

Tweede onder me sleutelbeen en dat vond ik een lachertje ik heb ook nog een op de onderkant van me arm buitenkant en toen viel ik bijna in slaap. Moest heel gek liggen met me arm en me hoofd op het bed en me vriend zat met de tatoeerder te kletsen en ik viel bijna in slaap.

De laatste heb ik op me rug vanaf mijn stuitje tot de hoogte van me bh bandje en dan zijwaarts. Zijn bloemen met twee vlinders . Die vond ik wat minder plezierig zeg maar :p.
    Ik was weer zenuwachtig hij was nog geen 10 min bezig ik zeg stop maar wordt helemaal niet goed. Kreeg koekje en een dextro slokkie water en ik heb 3.5 uur zonder 1 kick te geven gezeten. Al vond ik de bloemen bij me stuitje zo pijnlijk!
    Tweede sessie was vooral de boven kant en dat was die sessie ervoor een lachtertje nou ik heb 1.5 uur op me tanden zitten bijten.

Het verschilt echt per mens , lichaamsdeel en ook tijd. De eerste sessie was beneden vet pijnlijk tweede de bovenkant. Was wel vreemd ;).

2. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

Mar 15, 2012
    4,592
    20
    38
    Female
    Noord Holland
    Heel mooi !! Ik wil straks foto zien als die genezen is :)

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ben ook benieuwd.

Ps zou folie er niet te lang op laten.. gaat zweten... is niet lekker voor je tatt.

4. Smnee

Smnee Niet meer actief

Mooi hoor! Wow

5. sepherine

sepherine Niet meer actief

Die folie was er half uurtje op was net thuis , nu lekker bloot ;)
    Ik post zekker een foto als het genezen is ben echt happy , schoot 2 keer in de lach , stonden we daar ik en de tatoeerder met de slappe lach , deed geen pijn , voelde sommige plekken niet eens , sommige plekken kriebelde en sommige prikte wat

6. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Mooi!

Ik wil ook weer :)

Ontwerp zou weeeeeken geleden al af zijn, maar niks meer gehoord :(
    Ach, heb er nu toch geen extra geld voor :cool:

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Oke. Zie het nut er eigenlijk niet van in:) al mijn tatts bij thuiskomst ff af wezen spoelen. niets geen folie of wat dan ook. Maar zo heeft iedere tattoo artist zijn eigen redenen om het wel of niet te doen:D

8. sepherine

Hier moest het er 2 uur op hun hebben de folie erop gedaan en bij thuiskomstnwas na half uurtje moest manlief direct foto maken ik volg de nabehandeling van hun dan word hij gratis 1 maal bijgekleurd en bijgewerkt indien nodig ;)

9. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik had ook geen folie trouwens..

10. Biccy

Biccy Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    2,056
    14
    38
    Ierland
    Ik moest de folie er een week ophouden, steeds nieuw bepanthen smeren en nieuw folie erop. Toevallig zei een andere artist, twee jaar later, dat het juist helemaal niet goed is :-/

11. sepherine

Hier enkel de eerste 2 uur , nadien zoveel mogelijk bloot laten en idd bepanthen opsmeren en wassen met lauw tot koud water en afdeppen
    Ach iedere shop zen eigen rgels , de een zegt zo de ander zo ...

12. Imensa

Imensa Niet meer actief

Wat mij is verteld en wat eigenlijk ook heel logisch is is dat het verstikt. Onder het plastic ga je zweten hetgeen wat amoniak vrij maakt, dat bijt plus dat bacterien zich snel vermenigvuldige door het broeien

Maar nogmaals iedereen zal wel zijn redenen hebben. Kun je beter nog een laagje uierAlf plus gaasje erop doen.

13. sepherine

Klinkt inderdaad logisch ;)

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ja dat zou ik ook denken. Achja, iedere shop zo zijn regels.

15. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ik heb een redelijke tattoo op m'n pols. Toen hij net gezet was plakte hij het af, maar ik had die na 2 uur er alweer afgehaald.
    Gewoon beetje oppassen, en het geneest vanzelf.
    Ik gebruikte wel een olie-achtige-creme-iets (speciaal voor de tattoo), om de huid soepel te houden.

Ik vind hem erg mooi geworden, sepherine !!

16. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Mooie tattoo sepherine :)

Ik had ook geen folie, alleen had ze er een verbandje op gedaan voro het eerste half uur zodat de ink en beetje bloed wat er nog uit kwam netjes in het verband kwam en niet mijn kleren.
    En daarna zoveel mogelijk laten luchten, zodra ik thuis kwam van mijn werk mijn broekspijp opgerold tot kniehoogte, want het irriteerde wel hoor dat de broek tegen de tattoo aanschuurde.
    En bepanthen was echt een uitkomst

17. sepherine

Ok vraag, op een paar plekken rondom de tattoo ziet het een klein beetje rood , is dit zo raar ? Manlief maakt me bang dat het gaat ontsteken , verzorghet goed , en hou het ook proper

18. El1983

El1983 Fanatiek lid

Sep 19, 2012
    3,561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Nee, de eerste 2 dagen was het ook rondom een beetje rood en voelde warm aan, ik was ook bang dat het aan het ontsteken was, maar het bleek achteraf gelukkig dat het mijn huid was die erg geirriteerd was.
    Je moeg het vergelijken dat je huid nu een grote wond is ;)

Even goed in de gaten houden. Ik deed het 2 keer perdag wassen met zwitsal, en 3 a 4 per dag insmeren met bepanthen.

19. sepherine

Ik was 3 keer daags met mustela en smeer een keer of 4 a 5 zeker bepanthen

20. gemma87

gemma87 Actief lid

Mar 14, 2011
    371
    2
    18
    Bepanthen smeren en t liefst niks erop.
    Had enkel folie tot ik thuis was ivm de vaseline op mn kleren verder heeft t zeker nog 2 dagen nodig gehad om wat tot rust te komen dus geen branderig gevoel meer zeg maar.
    Was overginds alleen bij de laatste andere 3 nergens last van gehad..

Share This Page