Ik doe ook niets erop hoor , enkel bepanthen . Voelt overigens niet warm of branderig ofzo , enkel her en der een beetje rood om de tattoo .
heb er laaaang over nagedacht maar dit is echt MIJN keuze mijn ding mijn tja 3.... trots haha ( de kids en de tattoo die dit symboliseert dan )
Mooi sepherine, het ziet er erg mooi uit Wacht maar tot het gaat vervellen en kriebelen, pfff moest me soms echt inhouden, dan kriebelde het en automatisch ging mijn hand al naar beneden en op het laatste moment besefte ik dan, oja ik mag niet krabben
Altijd mooi om iets van je kinderen te hebben. Zeker die afdrukjes. Neem aan dat ze van je kindjes zijn. Ben benieuwd hoe hij is als hij "klaar" is. Voor nu is hij nog wel erg rood.
Ik heb de mijne vanmiddag laten zetten . Was pittig Maar heb de 2 uur uitgezeten . Vooral de3/4e laag inkleuren . Voordeel kan er niet bij om te krabben Insmeren en aan de lucht laten drogen. Folie even erop gehad maar werd een bloederige massa ( na afhalen folie deze foto genomen ) dus weg ermee
Vond jou tattoo wel mooi geworden. Heb zelf geen goede afdrukjes van hun als baby. Anders had ik dat ook gedaan