Yes, zwanger! vorige week al positief getest en nou vanmorgen naar de HA geweest IK BEN HARTSTIKKE ZWANGER! alleen de vraag is hoelang, ben vorige maand maar 1 dag goed ongi geweest, terwijl dat bij mij normaal 3 a 4 dagen zijn en dan nog een paardagen oud. Dus mijn ha denkt dat ik al langer ben dan een maand! Net gebeld en ze hadden morgen al een gaatje om 9 uur... Ben zo blij!
Super meid, dat is lekker snel. Weet je ook meteen waar je aan toe bent . Gefeliciteerd en geniet ervan.
nou hihi normaal krijg je je eerste echo op 10 tot 12 weken gewoon een goede, maar omdat er onduidelijkheid is krijg ik een termijnecho, dit is niet de standaard procedure. Ben echt een beetje zenuwachtig nog 3 uurtjes en dan zie ik eventueel mijn kleintje op beeld.. Spannend
En heb je de kleine al gezien? Ik moet nog anderhalve week wachten... maar heb er wel heel veel zin in. Ben dan 8 weken zwanger. Is dat dan ook een termijnecho?
Heb helaas de kleine niet gezien, had weer 2 verklevingen (cystes) bij mijn baarmoeder, dus het kan zijn dat ze der achter zitten of dat het nog heel pril is, dus moet over 2 weken terug komen. moest daar ook nog een test doen en die wees ook zwanger uit, dus daar is geen twijfel over mogelijk. was wel heel erg jammer, maar de gyn zei dat alles er wel goed uit zag, voor haar idee geen aankomde bloeding (ongie), heb verdikt slijmvlies dus. En de cystes konden totaal geen kwaad volgens haar. En hihi kan zijn dat het een ermijn echo is daar heb ik geen verstand van, wist alleen dat tie van mij een termijn echo is. Ik geloof als je naar de gyn ervoor moet en voor de 12 weken is dat dat een termijnecho is maar dat kan ook niet zo zijn.
Een termijnecho wil niets anders zeggen dan een echo waarbij ze de zwangerschapstermijn berekenen aan de hand van de grootte van het vruchtje. Dus hoe lang je precies zwanger bent. Meestal gebeurt dit rond de tien weken maar als je niet precies weet wanneer je eisprong was, of je hebt eerder een miskraam gehad of noem maar op, kan het wel eens zijn dat ze de echo eerder doen. Soms krijg je dan met 10/11/12 weken weer een echo, in andere gevallen niet. Dit even ter info.. Jammer dat ze het vruchtje nog niet konden zien, petraBlessie. Succes over twee weken!
Ben vandaag weer geweest voor een echo, we hebben een vruchtzakje gezien, dus er is een zwangerschap nu duidelijk aanwezig. Over 2 weken moet ik terug komen en dan gaan we het hartje zien... Spannend