Innesteling?

Discussion in 'Zwanger worden' started by L78, Dec 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Dag meiden,

ik ben benieuwd....wie van jullie heeft de innesteling van een vruchtje gevoeld? Hoe voelt dat? En hoe lang na je eisprong was dat ongeveer?

groetjes!

2. mama1979

mama1979 Actief lid

Aug 10, 2009
    431
    0
    0
    Ben ook erg benieuwd, ik leest met je mee..........;)

3. Seth

Seth Niet meer actief

hi,

Heb zowel tijdens eisprong... (zie ik via FF) als precies 1 week later... erg rommelende darmen/diarree gehad.... paar uurtjes..
    van eventuele innesteling heb ik niets gevoeld.....
    ja had buikpijn, maar dacht dat het door mn darmen kwam....

vandaag wel licht positief getest... dus "toeval"..:(

4. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Jeetje Seth, dat is goed nieuws....nog wel even spannend dus maar de eerste stap is er!!

Ik weet eigenlijk helemaal niet wanneer de innesteling ongeveer plaats zou moeten vinden. Is dat voor of na NOD? Voor toch? Dus tussen eisprong en NOD in?

5. Eclipse

Eclipse Bekend lid

Dec 24, 2009
    544
    0
    0
    Dit volg ik ook even..

Ik zal voor je duimen Seth.. Het klinkt in ieder geval al goed!
    Is dat trouwens handig dat FF?

6. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    eh.. hallo ik lees ook even mee ik heb nl dezelfde vraag gesteld bij topic hoe voelt je ei. mijn verhaal komt overeen met seth en ik hoop dus ook op een wondertje... en seth lichte streepjes zijn streepjes!!!!

je innesteling is ongeveer 7 dagen na bevruchting van je eitje dus bij een normale LH periode 7 - 9 dagen voor nod

7. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    misschien gekke vraag maar wat is FF?

8. Seth

Seth Niet meer actief

GEMIDDELD tussen dag 5-10 (na je EI, dus VOOR NOD) meen ik zo uit mn hoofd..... maar sommigen hebben een latere innesteling......

9. Seth

Seth Niet meer actief

o sorry... is de afkorting van Fertility Friend....
    (zie link in mn handteking...)...
    dus temperaturen om te kijken wanneer je ei is geweest...

10. Seth

Seth Niet meer actief

Tja heb je wellicht gelijk in... en mn testen zijn volgens mij best duidelijk voor 4 voor nod.....

Stomme.. FF twijfelde tussen twee data.. wanneer mn ei was... dus dacht van de week slim te zijn, om te testen wanneer mn ei was..
    (anders was gisteren mn nod..) en had ik al lichte streepjes... dus 8 dagen na mn ei..(6dagen voor nod). absurd vroeg...!!
    (met een test die 4dagen voor nod kan..)

11. Vlinder1982

Vlinder1982 Actief lid

Dec 25, 2009
    135
    0
    0
    Ik ben er ook benieuwd naar. Ik zou mijn ei in de week van 14 december tot en met 20 december gehad moeten hebben. In die week hebben we ook geklust. Een week later kreeg ik opeens bruinverlies. Het was niet veel en de ene dag iets meer dan de ander. Dit hield ongeveer 4 dagen aan. Dit allemaal bijna een week voor mijn NOD. Nu ben ik dus benieuwd wat dit kan zijn. Ik heb wel een onregelmatige cyclus, dus ik verwacht niet dat ik zwanger kan zijn, maar vind het wel vreemd. Ik heb dit namelijk nog nooit gehad. Ook had ik ongeveer 1-2 dagen voor bruinverlies opeens heel erg last van buikloop. Het kwam plotseling, uit het niets. Nu heb ik nog steeds last van mijn darmen en af en toe wat misselijkheid, maar dat heb ik wel vaker voor en tijdens mijn menstruatie.
    Iemand ervaring hiermee?

12. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb ook last van mijn buik en ontlasting...vanochtend ook een scherpe steek in mijn (onder)buik, vandaar mijn vraag :)

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

Oct 29, 2009
    5,925
    2,093
    113
    Female
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik heb dezelfde klachten al sinds zondag, dus dacht ook innesteling, maar gister nega-test......wel vroeg getest natuurlijk, maar ben ook bang dat mn ongi komt, maar de krampen komen met vlagen, dus blijf twijfelen.

14. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    nou seth.. dan is je HCG gewoon super op peil!! ik had bij eerste zwangerschap zo'n streep 1 dag na nod (en die streep is nu 20 maanden en zegt heel hard NEE hihi)

15. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

May 2, 2007
    2,637
    2
    0
    ik heb zelf op dag 20 van mn cyclus me ontzettend beroerd gevoeld!!:heeeeeel erg misselijk vooral en rillerig. Na een dag was hetover. Ik denk dat dat mn innesteling is geweest. Heb mn ei niet gevoeld,maar denk dat die 4 a 5 dagen ervoor is geweest, dus vrij snel op elkaar dus. En zie nu: zwanger! ;)

16. Seth

Seth Niet meer actief

:D..... leuke leeftijd he??! die "ik-kan-je-achter-het-behang-plakken-leeftijd"....:D

17. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

Sep 14, 2009
    1,125
    2
    0
    @snoetetoet
    Ik heb mijn testen nog van mijn eerste zwangerschap
    toen getest op 24 en 25 januarie 2008 en die geven nog steeds zwanger aan haha dus bijna 2 jaar oud!
    De meeste vinden het raar dat ik ze bewaard heb maar ze liggen gewoon in mijn nachtkastje hihi.

Ik moest trouwens 3 dagen na mijn innestelingsdag veel naar de wc, voornamelijk diaree..... nog nooit gehad maar miss ook wat verkeerd gegeten het was nl na de kerstdagen hahaha.
    Succes iedereen!

Liefs J.

18. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    #18 snoetetoet, Dec 30, 2009
    Last edited: Dec 30, 2009
    vlinder
    ik had dat ook, die bruine afscheiding en dat was 2 weken na mijn ongi duurde 4 dagen maar kwam later bloed bij.... ik heb voor de zekerheid een keer getest op verwachte nod maar die was nega. ik ben daarna niet weer ongi geworden dus heb de datum van de bruine week maar aangehouden als nieuwe dag van cyclus...

GEK wordt je van al dat rekenen.... maar je moet je vooral ontspannen nou dat lukt mij slecht met die grote wens waar ik mee opsta en naar bed ga (en dan nog over droom..)

affijn we wachten het nu maar af.... ben benieuwd of al die "pijntjes idd ei was of niet en als dat zo is of dat eitje nu wat wordt of niet

ik heb trouwens met de ovutesten enkel maar hele lichte streepjes... worden gewoon niet donkerder maar het klopt wel bij de periode...

19. snoetetoet

snoetetoet Fanatiek lid

Nov 20, 2009
    2,517
    0
    36
    geondheidszorg
    zeeland
    of ïk zet je op marktplaats als je niet luistert!:p

ik vind het niet raar hoor mama van 1 dat je je zwangersschaps test heb bewaard ik vind het jammer dat ik het niet heb gedaan terwijl ik hem toen wel 20x uit de vuilnisbak heb gevist om te checken of die vage streep echt een streep was hahaha

20. L78

L78 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    2,463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb de test van mijn zoontje ook nog hoor! De testen van de miskramen heb ik weggegooid, daar wil ik liever niet meer aan herinnerd worden.

@ Mary Woods: gefeliciteerd joh!

@ Snoetetoet en Seth: hier ook 1 van bijna 2....is al een paar dagen niet lekker en ik kan 'm vandaag idd wel achter het behang plakken. Poeh....word gek van 'm :( hoop dat ie nu in slaap valt en daar btje van op knapt!

Share This Page