Hey meiden, ik weet dat het nu nog wat vroeg is misschien om er wat over te zeggen, omdat ik de info van de temp van de komende dagen nog nodig heb. Maar ik vraag toch even jullie mening. Vorige week heb ik lekker een weekje op de camping gezeten en heb kunnen tempen. Nu dacht ik op de dag dat ik thuis kwam, laat ik ff ovutestje doen (CD13). Dacht zelf dat ik mijn ei zou hebben gemist. Deze werd savonds bijna positief. De dag daarna nog een keer getest in de ochtend en toen knalde ie. De dag daarna was de LH piek al weer volledig over, want de testen werden lichter. Nu gaf FF op dag cd13 een gestippeld kruis aan. Deze verdween op het moment dat mijn temp gisteren ineens daalde. Ik dacht: mijn ei komt er aan. Vanmorgen schoot mijn temp ineens giga omhoog. Wat ik zelf vreemd vind, want normaal gaat het stapsgewijs zoals na cd13. Daarbij stond ik op met een kramp/buikpijn rechts van mijn navel. Zojuist heb ik wat lopen klooien met FF door de temp van de komende dagen hoger in te vullen.. En de ene keer geeft ie een goed kruis op cd16 of een gestippeld kruis op cd13. Logisch gezien denk ik dat het op cd16 is want ik kan toch geen ei hebben VOOR posi ovutest? En als ik kijk naar het cervixslijm zou het dan moeten kloppen. Moet zeggen dat ik wel geregeld een zeer korte piek heb hoor. In uitzonderingsgevallen zoals vorige maand heb ik 1,5 tot 2 dagen een hoge piek. Maar de tempstijging vanaf CD13 past beter bij een ei dat nog moet springen. Mijn eisprong ligt vaak tussen dag 13/16.... Mijn vraag is dus: wanneer denken jullie dat mijn ei is geweest.
Ik zou dag 16 zeggen. Ik had bij mijn kaartje ook al een vroegere dip, en vlak daarna een positieve ovu-test, en daarna weer een dip en toen ging mijn temp pas echt omhoog. Ik denk dat FF overmorgen wel een vet kruis zal zetten. Wie weet is die extreme stijging wel een goed teken? Ik duim voor je!
Bedankt voor het meekijken. Altijd fijn als het vermoeden bevestigd wordt. Weet ik in elk geval wanneer mijn nod is.
FF begint nu ook weer te twijfelen en ik ook eerlijk gezegd.. Bekeek vanmorgen mijn ovutesten van de afgelopen week, een zag toch echt dat ie op de 13e positief was. Had getest vlak voor slapen en heb er daarna niet meer naar gekeken. Wat kan ik nu het beste aanhouden en in FF zetten mbt de 13e en die positest.
als je een posi-ovu-test hebt op de 13de kan het toch zijn dat je eitje 48u nadien springt?dus misschien toch op dag 16?ben maar aan het denken he maar ze zeggen toch binnen de 24 a 48u springt je ei bij posi-ovu-test...
Ik laat het wel zo. mijn temp blijft erg hoog voor mijn doen. Gisteren heb ik 2 hele erge steken in mijn onderbuik gehad die echt doortrokken naar 'beneden'. Normaal trek ik mijzelf niet veel aan van krampen, maar hier had ik echt zoiets van *auww*. Maar goed, verder poging tot zinnen verzetten en nog een weekje wachten. Gelukkig ga ik maandag, dinsdag en donderdag weer werken. Dus dan vliegen de dagen voorbij.
Ik begin zo onderhand echt de zenuwen te krijgen van mijn kaartje, met vlagen zo ziek en uit het niets misselijk. En dan zie ik die dip van vandaag.... Ook nog nooit eerder zo groot gehad. Op 5 dpo heb ik 2 fikse steken in mijn bm gehad, die waren zo scherp en trokken helemaal naar onderen naar mijn baarmoedermond toe. Ik probeer mijzelf niets van dit rare lijf aan te trekken.... En van mijn kaartje, heb al zo veel verschillende dingen bij mij voorbij zien komen... Maar afentoe!! Zo ff mijn haar doen en dan werken tot 20u. Grote drukte wordt verwacht, verstand op nul en gas d'r op. Sorry voor mij gezeur.... Maar moet het ook ff kwijt, probeer zo weinig tegen ml hierover te zeggen, des te groter is ook de teleurstelling als het op iets uitloopt.
Temperatuur heeft het dieptepunt bereikt, dit is geen 'dipje' meer.... Nu wachten tot de boel doorbreekt, en dan weer met frisse moed door naar de volgende ronde. In elk geval weer een apart kaartje erbij waaruit blijkt dat dat ook helemaal niets zegt.