hee meiden.. ik heb deze avond een testje gedaan deze was helaas negatief me plas was dan ook net water had echt heel veel gedronken .. na een uur kwam dr een heel licht streepie die wel breder was dan het teststreepje, morgenochtend test ik nog eens. http://img398.imageshack.us/my.php?image=dsc02894.jpg
http://img25.imageshack.us/my.php?image=testmpm.jpg heel breed streepie dus. Lees zoveel dinge op internet.. jaaa ik zag m later pas posi en ik d8 dat ie vals was dit en dat.. blablabla.. nja ik lees heeeel erg veel. beter dat ik morgenochtend ff test met ochtendurine [/url]
Is niet geheel waar. Het streepje komt niet voor niets. Het kan zijn dat er nog niet veel hcg is gemeten. Je hoeft niet gelijk uit te gaan van een nega test, maar je moet het meer zien als een misschien en over een dag of 2 nog een keer testen. Stond een stukje over op zwangerworden.nu
Dat stukje heb ik inderdaad ook gezien. Als er uiteindelijk toch een streepje komt te staan, dan kan het zijn dat je toch zwanger bent. Over een dag of twee gewoon nog een keer testen.
en al getest ? ik had op wo een nega en zaterdags posi dus het kan ook zijn dat je een paar dagen moet wachten
nou meiden ik test vrijdag gewoon weer! dan zitten dr wat daagjes tussen! ik hou jullie op de hoogte ! Liefss ps; hadden jullie t plaatje gezien? want dat andere streepie is wat breder .
het is ook erg lastig om er een foto van te maken.. maar die in t negatief zegmar die is wel te zien hoor
ta kan best hoor ik had op die woensdag nog niet eens een vage streep hij was echt negatief en dus een paar dagen later knal positief succes ik gun t je
heel erg bedankt ik zal het je vrijdag of zaterdag even laten weten . hoelang was jij overtijd dan? met je negatieve test en hoelang 'overtijd' met je posi test? ben dr wel benieuwd naar mja ik geloof dat de een meer hcg heb en dat t bij de ander gwn ff duurd...( blijf moed houden )
ik denk dat je met 8 dagen overtijd wel duidelijkere streep had moeten hebben of je cyclus moet niet kloppen