Hoi allemaal, ik weet dat haaruitval zowel als ontpillen en als zwanegrschapskwaal word aangewezen maar vroeg mij af of iemand ook sinds die gstopt is met de pil een hele gevoelige hoofdhuid heeft? ben nu een maand met de pil gestopt en heb sinds een week echt last ervan alsik me haar borstel doet het gewoon pijn. als ik ff krab ofzo voel ik het na 5 min nog dat ik daar heb gekrabt.. iemand enig idee|?
ik zou het niet weten... misschien ben je wel zwanger.. zie dat je 2 dagen over tijd bent? heb je al getest?
ja ik heb al getest negatief ,aar ben ook nog niet ongesteld dus heb nog hoop heb de pil geslikt ene dity is ronde 1 dus weet niet presies wanneer ik ongesteld moet worden heb nu gewoon de cylus van de pil aangehouden. eisprong heb ik wel gehad. duss ben beneiuwed we wachten wel af
ow dan kan het nog wel even duren.. sommige ontpillen heel lang.. ik had gelukkig de eerste ronde 27 dagen
Ik heb het ook.. Ben in augustus gestopt en ben nu net 4 dagen terug ongesteld geworden met een cyclus van 40 dagen. Maar ik heb ook gevoeligere hoofdhuid. En het valt ontzettend uit. Al begint het nu minder te worden.
M'n huid voelt wel anders aan, maar heb er niet echt last van. Ook op me voorhoofd trouwens hoor, sommige dagen van me cyclus is me voorhoofd echt heel glad
Ik heb er sinds gisteravond last van. Op een plek deed het echt pijn. Nu is het wel minder maar nog steeds erg gevoelig.
he wist ik niet eens! vandaar mijn haaruitval en een apart gevoel op mijn hoofdhuid haha ben een maand gestopt met de pil verder gaat alles prima liefs