nou het verhaal is zo: aangezien dit de 1 e ronde zonder pil is, weet je niks over je cyclus. Ik ben nu 16 dagen overtijd, en het kan zijn dat mijn cyclus zijn ritme moet vinden, en t kan zijn dat ik een late eisprong gehad heb, en wellicht wel zwanger ben, maar nog niet aantoonbaar is. Nu hebben we afgesproken dat ik geen pillen krijg om menstruatie op te wekken, want dan blijf je alles kunstmatig houden. als ik over 2 weken nog niet ongi ben moet ik terug komen, en wordt er een bloedtest gedaan, zodat we meteen meer weten (mijn moeder kon nmlook alleen met bloedtest aantonen dat ze zwanger was)... dus...nog 2 weken wachten en sjaggie zijn en buikpijn e.d..... Wordt vervolgd dus Bengel
thanx, maar ik ga gewoon ervan uit dat ik ongi wordt, dan kan t alleen maar meevallen he maar ik hoop dan maar dat ik snel ongi wordt, zodat er nieuwe ronde nieuwe kansen zijn..zucht. ach ja, wie weet staat me een verrassing te wachten..... bengel
Ik ben vanmorgen naar de huisarts geweest (ik had het de laatste dagen erg benauwd) ik heb gelijk aan de huisarts gevraagd wat ze ervan vind dat mijn menstuatie nog niet op gang gekomen is. De huisarts vond dit toch ook wel lang duren en heeft mij een tiendaagse hormonenkuur (Primolut) voorgeschreven (ik heb vanmorgen nog een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief) Primolut heeft een werking die ongeveer met die van progesteron overeenkomt. Ze zei dat ik hierna binnen een paar dagen ongesteld zou worden en dat dan zeer waarschijnlijk de cyclussen goed op gang komen. Nu begin ik toch weer een beetje te twijfelen of dat ik het moet innemen want dan komt mijn menstruatie weer kunstmatig op gang (zie bovenstaand stukje). Ach ja, ik denk dat ik het maar moet proberen (de huisarts vond dit goed voor mij) Heeft iemand ervaring met dit middel : Groetjes Senna
huh .. nou dan wil ik jou huisarts ... ik wil ook dat ze het op gang doen maken/brengen of wat dan ook
Mijn huisarts vond dat het inderdaad te lang duurde, ze stelde het zelf voor en schreef het zo voor. Ik was ook verbaasd omdat ik ook verhalen van meiden had gelezen die ruim vijf maanden op hun menstuatie moesten wachten. Groetjes Senna
Om daar gelijk iets van te zeggen!!!! Kan toch zijn dat ze dat nog niet gelijk doorhadden. Groetjes Nicol
Nicol, Natas heeft gelijk... niet zo snel op de teentjes, laten we het leuk houden hier.... Ik heb inmiddels ook met de HA gesproken en hij gaat me iets voorschrijven, maar hij moet eerst even opzoeken wat. Hij heeft natuurlijk ook niet dagelijks dit soort vragen/klachten/patienten. Ik word vandaag gebeld met het resultaat en dan kan ik de medicijntjes ophalen bij de apotheek. Ik hou jullie op de hoogte wat het precies is, en wat het doet....
Hoi Senna, ik heb het ook gekregen van de gynacoloog nadat ik na drie maanden niet omgesteld was geworden. Meteen de maand erna was ik zwanger. Ik hoop voor je dat je ook zoveel geluk hebt. Groetjes Amira
Hoi! Ben je bij de HA geweest? Wilde hij je niks voorschrijven? Ik zit vandaag op dag 68 van mijn cyclys en nog geen spoortje te bekennen van de ......... Ben nog niet bij de HA geweest Sterkte met het wachten... Liefs An
Mijn HA heeft ook een kuur van 10 dagen voorgeschreven. Ook heeft hij nu al gezegd dat als dit geen zin heeft, dat ik dan doorverwezen word naar de gyn. Mijn HA is dus zeeeeeeer meegaand als ik hem vergelijk met andere huisartsen van jullie. Ik ben blij dat er iets gebeurt!
Hoi! Ik heb vandaag ook de stoute schoenen aangetrokken en heb de HA gebeld! Maar...................ik moet over twee weken nog een zwangerschapstest doen en dan GEWOON afwachten. De HA wil mijn lichaam zelf de kans geven om het allemaal zelf te gaan doen. Op zich kan ik daar wel achter staan hoor, maar als ik jullie verhalen hoor weet ik dat het ook anders kan Er zit bij mij maar 1 ding op, ik moet het gewoon allemaal afwachten.. zucht. Succes allemaal verder! Liefs An