Ik ben echt zoooo blij dat er nog meer meiden zijn die met hetzelfde probleem zitten! * An, balen joh dat je moet wachten maar ik kan mij er ook wel in vinden als de menstruatie d.m.v hormonen opgewekt moet worden dan is de menstruatie weer kunstmatig op gang gebracht. * Quinnygirl, heb je ook primolut voorgeschreven gekregen? Ik ben ook erg benieuwd hoe hevig de ongesteldheid zal zijn als die op gang is gekomen. * Amira, ik hoop echt dat ik net zoveel geluk heb als jou ! * Bengel, succes met wachten, ik ben benieuwd. Meiden, ik hoop dat wij allemaal snel ontpilt zijn Groetjes Senna
Ik heb Provera gekregen voor 10 dagen. Ik ben uiteraard meteen begonnen! Ik ben idd ook wel heel benieuwd hoe heftig het nu op gang gaat komen!
Tja als ze het niet gelijk doorhebben , zien ze dat later wel. Ik ben nou eenmaal moderator en doe mijn werk... heb je daar een probleem dan stuur je me maar een pb.
Ik moet de kuur van 10 dagen afmaken en dan zou ik daarna binnen 3 dagen ongesteld moeten worden. Als ik niet binnen een week na de kuur ongesteld ben, moet ik terugkomen bij de HA. Als ik wel ongesteld ben geworden, en het duurt daarna weer zo lang, dan gaat hij me doorsturen naar de gyn. Maar zover hoeft het hopelijk niet te komen
Nou meiden, spannend alledrie aan de tiendaagse wonderkuur. En ongesteld dat we daarna zijn!!! Hopenlijk zijn wij daarna ook zeer snel zwanger !! Wij moeten elkaar maar een beetje op de hoogte houden. Groetjes Senna
Hoi allemaal! Wel spannend allemaal hoor! Gisteren keek ik in de spiegel en zag...... dat mijn ongesteldheidspukkel er weer was........ Ik ben nog nooit zo blij met een pukkel geweest Maar de zijn nog ver te zoeken, ik hoop wel dat die prachtige pukkel een voorteken is...ha ha Hoe gaat het verder met jullie??? Liefs An
Hier gaat het goed. Gister begonnen met de 10-daagse wonderkuur zoals Senna hem noemt! Ik voel nu wel wat meer druk op m'n onderbuik en dat ken ik helemaal niet! Ik ga er wel vanuit dat dit 'wonderen' verricht, maar zeker weten doe je het nooit natuurlijk! Ik hou jullie op de hoogte!
Ha meiden, Ik voel ook meer druk op mijn onderbuik, dit heb ik eerder nog niet gehad, maar volgens mij wordt je echt pas na de kuur ongesteld. Ik ben benieuwd! Groetjes Senna
ja, je wordt pas ne de kuur ongesteld, tenminste, voor zover ik het begrepen heb. Dus wat die druk op de buik is, weet ik niet, maar ik merk wel dat er iets gebeurt, ook al is het nu nog geen ongi...
Hoi Quinny en Senna! Ik ben erg benieuwd hoe het met jullie is? Werken de medicijnen al? Bij mij zijn de nog ver te zoeken, ik word er niet echt vrolijker door Liefs An
Hier nog niets, maar dat is ook logisch volgens de gebruiksaanwijzing... Ik word pas na de kuur ongesteld... Verder is de druk inmiddels van m'n buik af en functioneer ik weer 'normaal'. Ik laat jullie weten als de kuur is afgelopen hoe het dan gaat! Houden jullie mij ook op de hoogte?
hier gaat alles nog prima. Wel moet ik er heel erg aan denken dat ik de pilletjes op tijd inneem (ik vergeet het wel eens en neem dan het pilletje weer veel te laat in). Ach ja, nog een paar dagen (donderdag is volgens mij de laatste dag). Ik hou jullie op de hoogte. Groetjes Senna
Hallo Senna en Quinnygirl, Hoe is het met jullie? Zijn de tien dagen al voorbij? Ben erg benieuwd! Bij mij is er niet zoveel veranderd.... Zit nu op dag 78 van mijn cyclus en ik word er GEK van Hopelijk is het bij julllie al wat meer gevorderd. Succes met het afwachten Liefs An
jeetje An, 78 dagen!! logisch dat je er gek van wordt!! succes meid, ik hoop dat ze heeeeeeeel snel gaan komen
Hier is de kuur gister afgelopen. Ik zou nu binnen een week ongesteld moeten worden. Als dat niet het geval is, dan ben ik of zwanger (JAJAJAJA) of er is iets anders aan de hand en dan word ik doorgestuurd naar de gyn. Ergens hoop ik dat ik gewoon ongesteld word, maar anderzijds vind ik het ook prima als ik zwanger ben, uiteraard! Ik ben een beetje bang voor het geval dat ik niet zwanger ben, maar ook niet ongesteld...
Hoi Quinnygirl! Onze levens beginnen steeds meer op elkaar te lijken? Zelf onze cyclus gaat gelijk op Ik duim voor je dat je zwanger bent!!! ( oh ja ik ben tante geworden ........ ) @Neeltje: Dat wachten en die onzekerheid vind ik het ergst. Hoelang ben jij met de pil gestopt dan? Liefs An