Tante worden heeft één voordeel: je kunt weggaan wanneer je 't weer zat bent!!! Maar mama worden lijkt fantastischer!
@ah27: eind december, maar heb afgelopen maand een vroege miskraam gehad. mijn cyclus is eigenlijk altijd hetzelfde geweest als ik de pil niet slik, onregelmatig met kortste cyclus van 38 dagen. toen ik van mijn eerste zwanger werd heb ik ook cyclussen gehad van 49 dagen. maar ben toen ik zwanger werd van de eerste 100% zeker in de eerste week na de menstruatie aangeteld. ik slikte de pil ook voor een regelmatige 'pilcyclus', het wachten is voor mij een moeilijke opgave, ben nogal ongeduldig wat dit betreft. groetjes, Neeltje
Hoi Neeltje, Jeetje dan heb je wel een moeilijke tijd achter de rug.... Gaat het wel weer dan? Lijkt me zo erg Ik slikte de pil ook voor oa een regelmatige cyclus, ik kijk er nu dus ook niet raar van op Inderdaad wachten is zo verschrikkelijk Liefs An
ja het gaat wel weer, ben nog wel moe, maar ook dit wordt nu wat minder. ik slaap alleen nog erg onrustig, wat voor mij een teken is dat ik nog vollop aan het verwerken ben. hoop nu alleen nog maar dat ik snel zwanger mag worden, maar dat doet iedereen volgens mij. jij ook veel succes An, en tante worden is ook een hele bijzondere ervaring, vond ik ook
Hallo meiden, Ik heb ook gisteren mijn kuur afgemaakt, nu maar afwachten........ Ik hou jullie natuurlijk op de hoogte. Veel groetjes van Senna
Hallo meiden, Het lukte mij niet meer om in te loggen met mijn wachtwoord, ik heb een andere aangevraagd en dit lukt ook niet meer, ik weet ook echt niet waarom (zelfs mijn vriend heeft het geprobeerd). Ik heb mij nu opnieuw aangemeld onder de naam senna1979. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden en voel ook helemaal niets, ik ben benieuwd, bij jullie al tekenen van de rode die eraan komen? Ik had een berichtje gehad van Pammy, uit het pendelen kwam dat ik in juni positief zou testen, ik ben zeer benieuwd (ik hoop het zo). Groetjes Senna
Hier begint het volgens mij te komen.... Ik heb voor het eerst sinds m'n laatste ongi heeeeeeel licht roze bij afvegen... Ik had vanavond nog even willen klussen 8) , maar ik ben bang dat niet meer kan, jammer ! Maar ja, eindelijk ongi na 75 dagen is ook geen probleem! Het zal wel een soort van 'stortvloed' worden, verwacht ik (bah!)
@Quinnygirl: nou meid ik hoop voor je dat het dan eindelijk zover is en dat je cyclus een beetje op gang mag komen en minder lang mag gaan duren, want dit lijkt me echt rotvervelend voor je. succes meid, liefs, Neeltje
Hai allemaal, Quinnygirl, An en Senna, Ik heb deze topic vol verbazing zitten lezen. Jullie hebben dus allemaal zo'n kuur gekregen van de dokter? Mijn dokter vertelde me telefonisch dat ik eerst 6 maanden moest wachten. Ik ben in oktober 2005 gestopt met de pil. Maar gelukkig... afgelopen weekend dan toch eindelijk ongesteld! Quinny, is het een stortvloed geworden? Bij mij was de eerste ongesteldheid na de pilongesteldheid echt superweinig! Neeltje, Sterkte en Succes! Succes! Marit
Ik zit al op dag 64 van mijn cyclus, en ik voel nog helemaal niets . Quinnygirl, ik hoop dat de rode nu zijn gearriveerd, hoe is het nu? An, hoe is het met jou, voel je al wat? Groetjes Senna
ik ben vandaag een maand overtijd..heb 2 weken geleden met HA afgesproken dat ik morgen weer terug kom..hoop ook het wonderpilletjes kuur te krijgen..dit is niet leuk meer grrrrrrrr
Volgens mij komen de rode bij mij door . Vanmiddag had ik donkerrood bloed op het toiletpapier en net zat op mijn tampon zat oud- en helderrood bloed, sorry voor de details. Ik denk dat het nu door gaat zetten (ik hoop het zo dan kan eindelijk de eerste ronde beginnen). Ik ben nog nooit zo blij geweest met mijn ongesteldheid. Ik hoop zo dat bij jullie ook snel de rode doorbreken. Groetjes Senna
he Sennal1979, Ik kan me voorstelln dat je dolgelukkig ben, dan kan je eindelijk beginnen met het echte werk. Succes verder Gr.
hoi hoi ben net bij HA geweest. Inwendig onderzoek gehad, ze kon niks voelen. Toch nog naar ZHuis, bloed geprikt, morgen weet ik meer. Ga maar nergens vanuit, vanwege t ontpillen en dat ik nu niet veel symptomen vertoon (of gewend ben aan???). Maar de vrouw die bloed afnam, vertelde dat dit toch best vaak gebeurde, dat niet met urine aangetoond werd, maar wel met bloedtest........ Als de test negatief is, dan krijg ik morgen van de HA een hormonenkuur, om de menstruatie in gang te zetten... DUS wat de uitslag ook zal zijn...ik kan WEL weer een stapje verder