Morgen testen op advies van de dokter

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Quinnygirl, 17 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    jeetje en dan loop ik te zeuren dat ik overtijd ben. ( zonder ongi en zwangerschap) Dus als ik het goed begrijp is er nog steeds een kans dat je zwanger kan zijn ??
    Ik wil je heel veel succes wensen.

Gr. M

2. bengel

bengel Niet meer actief

ja de kans is nog aanwezig, maar ik ga nergens vanuit...

we wachten af..
    Gr Bengel

3. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Bengel!

Vervelend he dat je niet weet waar je aan toe bent. Ben ik nou zwanger of laten de :evil: lang op zich wachten...
    Ik zit vandaag op dag 81 van mijn cyclus en de :evil: zijn nog ver te zoeken. Heb al meerdere testen gedaan maar steeds negatief
    Mijn HA vind dat ik gewoon moet afwachten zucht :(

Succes ermee

Liefs An ;)

4. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Bengel succes met wachten he! Nog een dagje volhouden en dan weet je meer.

5. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Bij mij zetten de rode :evil: nog niet erg door, elke keer maar een heel klein beetje bloed (sorry) op mijn tampon, het is wel helderrood bloed, dit is al zo vanaf gistermiddag.
    Is mijn nieuwe cyclus nu gisteren begonnen ook als ik zo weinig bloed verlies, weet iemand dit?
    Ik hoop dat bij jullie de rode :evil: snel doorzetten.
    Bengel, ik ben benieuwd naar de uitslag, succes morgen!

Groetjes Senna

6. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    succes Senna ik hoop dat ze nu snel gaan doorzetten

7. marittt

marittt Fanatiek lid

26 jan 2006
    1.153
    0
    0
    Senna,
    Ik zit eigenlijk met hetzelfde. Ik was super blij toen ik na al die maanden eindelijk ongesteld was. Maar het was ook echt weinig. Maar 2/3 dagen terwijl met de pil een dag of 5. Misschien moet het allemaal nog een beetje opgang komen. Ik hoop niet dat ik blij ben met een 'dooie mus' en nu weer een paar maanden moet wachten op :evil:! (tenzij zwanger natuurlijk hi hi)
    Het lijkt me wel dat je nieuwe cyclus nu begonnen is. Succes in ronde 1!

8. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Mijn menstruatie is ook nog maar max 3 dagen sinds ik met de pil ben gestopt. Volgens mij is dat wel normaal (hoop ik!)

9. Lucia26

Lucia26 Lid

21 feb 2006
    23
    0
    0
    Lieve allemaal,
    Hier nog zo eentje die maar niet ongesteld wil worden. Het troost me wel dat ik niet de enige ben. Ben net weer gestopt met de pil nu 11 dagen overtijd (uitgaande van een cyclus van 28 dagen). Voorheen nooit problemen gehad toen ik stopte en altijd een korte cyclus gehad. Heb twee dagen roze verlies gehad (week geleden). Vandaag weer negatief getest.

Wanneer kan ik het beste naar de huisarts gaan? Hoe lang moet ik nog wachten?

Nou jullie allemaal veel geluk gewenst met de komende periode. Hopelijk komt de zekerheid een beetje snel!

groetjes Lucia

10. Quinnygirl

Quinnygirl Actief lid

21 jan 2006
    266
    0
    0
    Acceptant Schadeverzekeringen
    Zevenbergen
    Het is geen stortvloed geworden, het zet zelfs niet eens door.
    Vandaag de HA gebeld om te vragen of dit de bedoeling was... Nee dus. Ik heb nu een afspraak voor aanstaande maandag. Mocht het alsnog doorzetten dan kan ik afbellen, als het niet doorzet ga ik er naartoe. Ik denk dat ie me gaat doorverwijzen naar een gyn (als het dus niet doorzet)...

11. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi Quinnygirl!

Wat vervelend allemaal zeg! Succes aanstaande maandag, hopelijk is die afspraak niet nodig..

Liefs An ;)

12. bengel

bengel Niet meer actief

hoi hoi

de bloedtest was dus negatief, zoals ik al dacht hoor, geen teleurstelling dus. Ik heb nu ook primu nogwat (ligt beneden, te lui om te lopen) gekregen. Ik hoop dat dit werkt. Heb wel al vanaf zaterdag wat oudrozig slijm, maar t zet niet door.
    succes quinnygirl, hou ons op de hoogte!!

Bengel

13. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Succes quinnygirl ik blijf voor je duimen!!!!

Deel Deze Pagina