Haihai, Morgenochtend is het zover! We gaan testen! Ik kon niet wachten tot het eindelijk weekend was, de week leek niet vooruit te komen zeg maar... Nu is het weekend en weet ik dat ik morgen de test mag doen en ben ik bang joh.... Vreemd eigenlijk! Maar ben zo bang dat er negatief komt te staan! Aan de andere kant heb ik wel degelijk een aantal symptomen hoor! Mn lichaam is anders als dat ik ongi gaat worden en toch ben ik bang! Bang voor de uitslag van de test! Maar goed, morgen ga ik wel testen met ochtendurine! En hoop zo op een positieve uitslag! Die onzekerheid is toch ook wel een beetje normaal? Je wilt zo graag natuulijk! Fijne dag allemaal! Ik ga hem nuttig besteden in ieder geval! haha kus mmooii
Dat is een spannend vooruitzicht Veel succes in ieder geval. Ik zal voor je [-o< dat hij positief is. Ik zelf moet nog tot woensdag wachten. Het kan mij ook niet snel genoeg gaan. Heb ook een aantal kwaaltjes al een dikke week. Misselijk, steken in onderbuik en liezen, witte afscheiding, hoofdpijn, gevoelige borsten/tepels en slecht slapen.
Dankje dankje! Ik hoop dat al dat duimen gaat helpen hoor! In ieder geval een lief gebaar! Wens je dan ook veel succes woensdsg met duimen! hopenlijk is het voor beide positief! Voor iedereen natuurlijk! Enne ja die symptomen zijn er hier ook zeker! Dus maakt het extra spannend hey! kuskus
Dankje wel allemaal zeg! Leuk te lezen! Ben vandaag lekker bezig geweest dus afleiding gehad! haha Net zag ik op de wc wel wat lichtelijk bruine afscheiding.... NOrmaal heb ik dat al een aantal dagen voor ik ongi moet worden, nu dus pas net voor ik kan gaan testen! Heeft dit wat te betekenen? Er was verder eigenlijk nog niet echt een teken dat ik ongi blijkt te worden! Heb nu wel wat buikpijn/steken aan de linkerkant onder in mn buik! Pffff Krijg bijna de neiging nu al te testen wordt hier erg zenuwachtig van zeg! Maar kan nu zeker niet savonds? En 1 dag voor je NOD? kuskus mmooii
Heeeeel veel succes mmooii morgenvroeg... Ik kan me je angst voorstellen.. had ik ook! Maar ik hoop en duim voor je dat je een gigavette positieve test hebt!
Dankje dankje! Geen iidee wat die klachten kunnen zijn misschien? KAn het ook bij zwangerschap bedoel ik meer? Heb nu last van mn onderrug en steken in onderbuik links en ja wat bruinige afscheiding zoals ik al zei! testje nu wagen heeft zeker geen zin? te vroeg? Heb de test van het kruitvat 2 voor 4,99 euro! kus mmooii
misschien kan je het toch proberen.. Ik heb vandaag getest, 5 dagen voor mijn ongesteldheid en 2 keer positief getest! Veel succes! Ik duim voor je!
Ik zou het nu zeker even afwachten tot morgenvroeg... Kijken hoe het dan gaat met je afscheiding.. Of het weer gestopt is of doorgezet heeft... Weet je... de klachten die je geeft kunnen zowel bij een ongi horen als bij een zwangerschap en de afscheiding kan ook van de innesteling zijn.. Ja ik weet het verwarrend en akelig... maar helaas... tis zo en je moet er even doorheen.. geen keus zeg maar... Maar ik denk wel aan je en ik duim en hoop voor je!
Dat is het vervelende eigenlijk! dat het alle kanten (nog) uitkan! Ik baal hier eigenlijk van joh! Had totaal nog geen last ergens van, dacht dit gaat de goede kant op! Nu heb ik dus best wel buikpijn en door die afscheiding komen echt de twijfels! Ik wacht het toch maar tot morgenochtend af! Dan heb ik ook ochtendurine en dat is toch beter denk ik! Maar het is moeilijk, wordt gek van deze onzekerheid! @Yasmine19: Van harte joh! Super dat je zwanger bent! Ga er lekker van genieten!
Dat is ook het meest vervelende! Helaas weet ik er net als zovelen hier op het forum alles van... Het zou het beste zijn denk ik idd als je morgenvroeg met ochtendurine zou testen. Probeer niet veel meer te drinken nu zodat je urine morgenochtend nog geconcentreerder is.. Je kan idd wel gek worden van onzekerheid! Ik duim voor je meid...