hallo ik was net langs de dokter geweest die assistentte uitgelegd ze zei ja kom morgen vroeg met je ochtedurine gaan we kijken of het misschien aan een blaasontsteking licht en een zwangerschaps test gaan we doen. maar ik kon natuurlijk weer niet w8en dus ik was tog maar naar de kruitvat gereden en een testje gaan kopen nou ik gedaan en natuurlijk weer negatief en ik d8 ja jammer maar ik ben benieuwd hoe da ding er van binnen uit zag dus ik die test open gemaakt en gekeken nou zat er voor het vierkante venstertje een blauwe streep net of dat die niet door was gelopen naar het vierkante venstertje denken jullie dat dit iets te betekenen heeft of is het tog maar die blaasontsteking heb inmiddels al 3 testjes gedaan maar alle 3 nagatief.... Gr Tessa
Heb je die gebruikte test opengemaakt? lol Nee, ik kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat "het" aan je blaas ligt, of dat je toch zwanger bent. Ik zou zelf denken dat je niet zwanger bent, als je al 3 keer negatief hebt getest. De test openmaken heeft natuurlijk geen zin. Het enige dat je kan doen, is je ochtendurine naar de huisarts brengen en de uitslag afwachten.
tja dan zal het wel deze maand weer niet zijn en moet ik weer gaan klussen en ja ik had die gebruikte test gewoon opengemaakt hahaha ik ben erg nieuwsgierig
Eerst even afwachten wat de huisarts zegt, en dan (als je niet zwanger bent, al hopen we dus van wel ) gaan jullie gewoon weer lekker aan de slag Probeer je niet teveel zorgen te maken, ook al is dat enorm moeilijk.
Je moet de testjes niet openmaken hoor, als er geen streep op het normale scherm verschijnt is ie gewoon negatief.. Openmaken heeft geen zin, dat streepje telt echt niet.. Succes..!
Je moet een test nooit openmaken, daar zijn ze niet voor bedoeld. Succes bij de HA, hopelijk ben je toch zwanger.