Zijn jullie nog wakker?? Ik maar kijken of het al morgen is, en ik dacht dus gisteren, zodat ik de uitslag van de test krijg te lezen... maar das dus pas over een paar uur.
Wakker zou ik het niet echt meer willen noemen Maar als ik zo ga slapen, dan is het zo weer morgen. En raad eens wat iig morgen ff ga doen? Juist zp
je bedoelt uitslag van mij test? die was negatief..maar probeer t morgenochtend(straks) nog eens. en als ie weer negatief is wacht ik een week..en dan test ik nog eens (alsk dan al niet ongi ben)omdat ik toch ook welleens lees dat veel meiden na een aantal negatieve testen pas een positest hebben omdat bij de ander t hcg sneller aanmaakt dan bij de ander. negatieve test is niet fijn maar dat wat ikgelezen heeft geeft me toch wel hoop hoor! maar pin me niet teveel vast. en tot nu denk ik gwn, als ik niet zwanger ben laat de ongi dan nu beginnen!
Been there... Ik heb 2 maal een miskraam gehad.. vorige maand was de laatste. Nu heb ik onlangs weer positief getest, maar ik durf er nog niet aan te geloven. Zelfs een clear blue digi heeft me nog niet blij gemaakt... wil eerst zien en dan geloven (echo) liefs, mamaT
aah jeetje . ik snap heel goed waarom geen enkele test jou nog zeker maakt. duim voor je mee dat dit wondertje lekker blijft zitten en dat de echo jou volop overtuigd! waneer heb je een echo? liefs
hahahahah. ja ik ga zo ook lekker slapen! ben er morgen denk niet want ga lekker een avondje stappen, zonder alchohol dan maar. maar dan kanhet ookg ezellig worden! liefss.
ps' heb inene zere rug joh! en alsk ongi ben..dan worden me benen loodzwaar en nu is al1 me rechterbovenbeen loodzwaar. hahaha echt raar. daarbij hebk al langer dan een week zere borsten:S. ja sorrie miss beetje on-topic maar t word nu juist ff irri. ik ga maar proberen te slapen en de foto komt snel met die leuke streepjes
Hoi ik ben nieuw hier, Ik voel me echt zwanger maar nog geen posi test. Ik heb sinds een paar dagen een zeurend gevoel in mijn onderbuik, vooral als ik het s'morgens de 1e keer ga plassen en als ik veel gelopen heb en moet hoesten heb ik pijn in mijn onderbuik. Mijn borsten zijn ook sinds een paar dagen heel erg gevoelig. Ik heb al 2 meiden, een van 2 en een van 1 jaar. Groetjes nancy
hallo nancy. ik heb zelf ook geen posi testen ik heb al week lang last van me borsten terwijl k al1 last heb waneer ik ook werkelijk ongi ben. en zware bovenbenen nu watk heb onder de ongi. en gister hadk hele tijd zeurend gevoel al1 aan de LINKERkant van me buik. helaas had ik gister ook een negatievetest. ga vanochtend(straks) weer een testje wagen en mocht ie weer negatief zijn en ik word NIET ongesteld dan ga ik volgende week nog eens testen. want heb best veel gelezen over dat je niet perse in 1x posi hoeft te testen omdat het hcg bij de een sneller verdubbelt dan bij de ander..daarom testen aantal ook pas na 1 of 2 weken overtijd pas positief!. heb ik ergens gelezen en dat houd me tot nu toe wel opde been. dat hoesten en het in je buik voelen is denk ik wel een positieve sympthoom want die hebk weleens paar x voorbij zien komen! probeer anders hetzelfde als mij,, morgen/overmorgen ofzo te testen en daarna mochtie nog negatief zijn een week wachten miss dat ie dan wel positief aanslaat vanwege t voldoende hcg..maar miss ben je voor die tijd wel ongi, dat is niet te hopen..tenminste je wilt graag nog een kindje begrijp ik? succes! liefs
ach kan niet slapen, ik zet m er wel op via me andere phone hebi k dat ook gedaan. hier is tie.. in de vlakte waar je je urine kwijt moet daar staat een uitgelope streep,hahahaha. vond t we lgrappig. dit is m dus. kga toch echt weerm e bedje in tv aan..val k zelfwel in slaap!
weer getest en als ik heeel goed kijk zie ik een tweede streepje maar zo licht bijna niet met het blote oog te zien (miss word ie nog donkerder), probeer het volgende week nog eens. pff onzeker onzeker. LIEFS!
dat had ik al geprobeerd maar dan zie je echt niets. maar je moet echt heeelg oed kijken dan zie je zown dun lijntje lopen. maar volgende week probeer ik het nogmaals
haha ja ik ook. ik lees zovaak dat meiden pas laat positief testen! dus heb gister getest kwam die vage test uit, staat een foto van hierboven, en vanochtend daar is een heeeeellicht streepje moet je echt je best doen omte zien. maar ja dan maar volgende week nog eens testen want alsk dan zwanger ben dan zou je t toch moeten zien! en anders maar ongesteld..dan hebk wel weer een lange cyclus dus drm als ik niet zwanger ben laat me dan plz NU ongi wezen zodat me cyclus niet nog langer word dan ie al is . maar ja nog even weekje wachten