snap het niet???

Discussion in 'Zwanger worden' started by Monieqje, Oct 31, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    goedemorgen daar ben ik weer na een lange en hele drukke week ;)
    Maare ik snap er even niks meer van. Ik ben vrijdag nacht de 23ste "ongie" geworden. Het begon met bruin en later wat rood en dat wisselde heel erg maar was niet zoveel als normaal. Ik ben afgelopen week ook erg ziek geweest (heel erg hoesten) ik had net verschoond en toen moest ik heel erg hoesten en toen had ik een grote druppel helder rood en daarna is het meer bij bruin gebleven met af en toe en heel klein beetje rood :( Gister was het bruin met wat wit dik slijm maar helemaal geen bloed meer en ik heb nog steeds met vlagen een hele erge menstruatiegevoel in me onderbuik?
    En me darmen zijn volgens mij van slag :( Maar snappen jullie dit? Ik ben er maar wel vanuit gegaan dat de 23ste mijn ongie was, maar vindt het toch wel raar nu die ongie krampjes en bijna geen bloed verloren te hebben...het is ook maar 2 a 3 dagen veel afscheiding geweest (donker en licht bruin en donkerrood) 1 keer dan helderrood een beetje...en heb 1 dag alleen maar heel licht bruine afscheiding gehad...
    Ik snap het niet meer??

2. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    oh ja vergeten te zeggen ik ben 5 dagen eerder ongie geworden. Ik had eigenlijk afgelopen woe, don ongie moeten worden

3. samkids

samkids Niet meer actief

Ik zou zeggen: gooi er eens een testje tegen aan. En als het negatief is zou ik me niet te veel zorgen maken over wat het dan zou kunnen zijn. Misschien wat het e.e.a. wel van slag doordat je ziek was.

4. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi Monieqje,

Mijn ongi is ook altijd verschillend.... zelfs afgelopen januari alleen maar bruin gehad en het was toch echt een ongi en niet zwanger dus.
    In september 2 dagen te vroeg ongi ( had ovutesten gebruikt) en in oktober weer een langere cyclus (onduidelijke ovutesten)

Ik weet niet hoe jou cyclus is? Hoe lang je bent gestopt met anticonceptie?

Ik denk dat het bij jou toch een ongi is geweest... en als je het niet vertrouwd even een testje doen, dan weet je het zeker.

Groetjes Cyntje78

5. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    ja mijn vorige cyclussen weet ik niet meer, die had ik opgeslagen in mijn vorige mobiel en die is stuk gegaan dus die ben ik kwijt :( maar volgens mij was ik wel redelijk regelmatig en nooit te vroeg en nooit zo een rare afscheiding gehad..
    Maar ik had nog 1 kv test liggen en die heb ik net gedaan en die was zwaar nega....dus zal denk ik dan ook wel te maken hebben met de drukte en dat ik ziek was want anders weet ik het ook niet :(

6. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    trouwens misschien stomme vraag, maar hoe rekenen jullie als je s nachts ongie bent geworden? Want ik zou de 28ste ongie moeten worden en ben dat vrijdag nacht de 23ste geworden? Is het dan een cyclus van 23 of 24?

7. inge75

inge75 Actief lid

Jun 12, 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    vrijdag nacht de 23e??
    bedoel je de nacht van donderdag op vrijdag (vrijdagnacht) 23ste
    of de nacht van vrijdag op zaterdag (zaterdagnacht) 24ste???

om 24:00 begint de volgende dag, dus s'nachts ongie betekent bij mij rekenen vanaf de dag die volgt.

8. Monieqje

Monieqje Bekend lid

Feb 12, 2008
    883
    0
    0
    het was van vrijdag op zaterdag. Dus dan moet ik dus vanaf zaterdag rekenen?

9. inge75

inge75 Actief lid

Jun 12, 2006
    331
    0
    0
    Gelderland
    Ja, ik zou vanaf zaterdag rekenen.

10. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Vanaf die nacht, zou er niet onnodige testen tegen aan gooien.
    Iemand in de NOD fora, heeft dit ook al mensis.

Share This Page