Hallo dames, Ik ben een enorme voetbal fan en ga dus ook proberen alle wedstrijden van het Nederlands elftal te kijken. Hier in Costa Rica is er een bar waarvan de eigenaar Nederlander is en daar komen altijd alle Nederlanders naartoe om gezamelijk naar de wedstrijd te kijken. Heel gezellig hoewel volgens mij deze keer de wedstrijden hier heel vroeg in de ochtend zijn, dus dat wordt wel wat anders dan bijvoorbeeld het afgelopen EK. Maar waar het mij eigenlijk om gaat, wat trek je aan met een 8 maanden zwangere buik? Ik wil toch wel in het oranje! Ideeen iemand? Ik kan spullen overlaten komen uit Nederland, dus als jullie een winkel in Nederland weten die bijvoorbeeld oranje positie t-shirts verkoopt dan mag dat ook.
Oranje buikband? Misschien iemand die hem voor je kan maken? Lijkt me niet moeilijk om te naaien. Oranje hoofddoekje, ook iedeaal voor de warmte........
Ik heb speciaal voor het WK een oranje buikband besteld bij Buikbanden Nu maar hopen dat ik tegen die tijd ook een buikje heb, hihi