Ovulatietest kruidvat

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Noushis, Feb 22, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noushis

Noushis Actief lid

Sep 16, 2008
    336
    0
    0
    Hallo.

Ik heb deze maand de eerste keer de ovulatietesten van kruidvat gebruikt... (NOD = 29 februari)

Op valentijn was deze 2 streepjes even dik... en had duidelijk pijn aan mijn rechter eierstok...

Gisteren had ik nog eens getest... Nu kwam er een lichte streep op... Had eigenlijk geen streep verwacht... juist omdat al meer dan een week geleden was dat mijn eisprong was...

Kan dat?

Groetjes

2. linde90

linde90 Niet meer actief

De ovutestjes van de kruidvat zijn niet geweldig.
    Deze blijven langere tijd 2 duidelijke streepj es geven..

Dus nog een weekje wachten en dan een zw test doen als je nog niet ongi bent

3. anz87

anz87 Fanatiek lid

Dec 9, 2010
    1,903
    0
    0
    een lichte streep kan altijd.. maakt niet uit of het voor of na je eisprong is:)
    alleen de knallers gelden.
    ben ook geen fan van de kv ovutesten hoor.. zijn rotdingen;)
    ik vond die van testpoint(etos) wel goed.. misschien een idee?
    succes!

4. felina

felina Actief lid

Jan 17, 2012
    350
    0
    0
    NULL
    Hoi hoi ik ben wel fan van kruidvat testen als mijn ei kwam werd hij vet positief dan kwam teststreep sneller dan controlle streep en inderdaad de rest van de maand lichtere tweede streep, ik ben 2 keer zwanger geraakt met deze testen en de laatste keer bleef hij positief tot nod en ik dacht dat is vreemd........en wat bleek ik was gewoon zwanger.

5. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

Nov 29, 2011
    4,414
    0
    0
    je mag altijd wel een lichte 2e streep is...je hebt altijd wel wat LH...hoeveel dat is verschillend per persoon

6. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik vind dit een van de weinige fluttesten

Bij mij bleven ze aldoor vet positief ook al had ik geen eisprong, en heb voor de grap mijn man een keer laten testen en die testte zelfs positief, en met bijv sensitest had ik negatieve testen als ik geen eisprong verwacht, maar kruidvat blijft knalpositief.

Weet niet of de testen inmiddels verandert zijn, maar dat was 3 jaar terug mijn ervaring

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Ik ben het met Daantje22 eens... fluttesten. Ook mijn man en ons kraanwater testten positief!

Ik ben heel tevreden over de zwanger & kids testen.

8. Noushis

Noushis Actief lid

Sep 16, 2008
    336
    0
    0
    Bedankt voor de reacties :)

Ik heb paar maand geleden een paar zwangerschapstesten gekocht van zwanger & kids... (de uiterst gevoelige)...

Iemand daar ervaring mee?

Groetjes

9. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,813
    4,057
    113
    Haha dat is wel heel erg!

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

Jan 7, 2011
    11,704
    3,816
    113
    Female
    Echt wel.

Ik had ze daarna nog maar even bewaard om verder nog wat uit te proberen en bij de eerstvolgende ongi heb ik het op de tweede dag getest en wat denk je: POSITIEF (en dat terwijl mijn ei echt pas op CD 16 kwam).

Share This Page