Hallo. Ik heb deze maand de eerste keer de ovulatietesten van kruidvat gebruikt... (NOD = 29 februari) Op valentijn was deze 2 streepjes even dik... en had duidelijk pijn aan mijn rechter eierstok... Gisteren had ik nog eens getest... Nu kwam er een lichte streep op... Had eigenlijk geen streep verwacht... juist omdat al meer dan een week geleden was dat mijn eisprong was... Kan dat? Groetjes
De ovutestjes van de kruidvat zijn niet geweldig. Deze blijven langere tijd 2 duidelijke streepj es geven.. Dus nog een weekje wachten en dan een zw test doen als je nog niet ongi bent
een lichte streep kan altijd.. maakt niet uit of het voor of na je eisprong is alleen de knallers gelden. ben ook geen fan van de kv ovutesten hoor.. zijn rotdingen ik vond die van testpoint(etos) wel goed.. misschien een idee? succes!
Hoi hoi ik ben wel fan van kruidvat testen als mijn ei kwam werd hij vet positief dan kwam teststreep sneller dan controlle streep en inderdaad de rest van de maand lichtere tweede streep, ik ben 2 keer zwanger geraakt met deze testen en de laatste keer bleef hij positief tot nod en ik dacht dat is vreemd........en wat bleek ik was gewoon zwanger.
je mag altijd wel een lichte 2e streep is...je hebt altijd wel wat LH...hoeveel dat is verschillend per persoon
Ik vind dit een van de weinige fluttesten Bij mij bleven ze aldoor vet positief ook al had ik geen eisprong, en heb voor de grap mijn man een keer laten testen en die testte zelfs positief, en met bijv sensitest had ik negatieve testen als ik geen eisprong verwacht, maar kruidvat blijft knalpositief. Weet niet of de testen inmiddels verandert zijn, maar dat was 3 jaar terug mijn ervaring
Ik ben het met Daantje22 eens... fluttesten. Ook mijn man en ons kraanwater testten positief! Ik ben heel tevreden over de zwanger & kids testen.
Bedankt voor de reacties Ik heb paar maand geleden een paar zwangerschapstesten gekocht van zwanger & kids... (de uiterst gevoelige)... Iemand daar ervaring mee? Groetjes
Echt wel. Ik had ze daarna nog maar even bewaard om verder nog wat uit te proberen en bij de eerstvolgende ongi heb ik het op de tweede dag getest en wat denk je: POSITIEF (en dat terwijl mijn ei echt pas op CD 16 kwam).