Vandaag mijn NOD, maar nog niet ongesteld. Mijn LF is meestal tussen de 11-13 dagen vandaag is dag 14 na de eisprong. Pffft, spannend zeg! Sinds zaterdag (nu dus 3 dagen) af en toe bruinige afscheiding. Dan opeens weer een hele middag schoon/droog. Vandaag ook weer begonnen met donker oker gele afscheiding en vanaf vanmiddag weer schoon. Ontzettende pijn in de rug en bekken , maar dat heb ik ook als ik ongesteld wordt. Vanmorgen kreeg ik mijn ontbijt moeilijk weg... ik voelde me vol (niet misselijk). vanmiddag even een zere onderbuik, net alsof ik ongesteld moet worden, maar dat is nu ook weer weg. Ik ben zóóó hoopvol en gespannen en onzeker.... ik ga elke keer naar de wc om te kijken of ik al bloed zie.... maar nog niet! Morgenochtend ga ik testen als ik nog niet ongesteld ben. Dat zou een leuk verjaardags kadootje zijn
Spannend hoor!!! Ik ga woensdag testen... Dan ben ik 12 dagen overtijd! Heel veel succes morgen! Een test in de ochtend zou inderdaad wat betrouwbaarder kunnen zijn, omdat de concentratie hcg in de urine wat hoger kan zijn, omdat je wat langer niet hebt geplast. Maar sommigen testen ook gewoon overdag super positief. Ik duim voor je!
Spannend! Ik had gister mijn nod, maar wil pas donderdagochtend testen, maar weet niet of ik zo lang nog kan wachten. Heel veel succes morgen!!
ooooooooo spannend zeg!! voor jullie allen.. ik duim mee .. vooral nu ik ook nog zo lang moet wachten tot nod en ik een lichte early predictor had!
@karlijn, dan test je toch ook morgenochtend? ik denk dat ik maar vroeg naar bed ga vandaag, des te eerder is het morgen..... ik wil wel elk uur naar de wc lopen, ik maak mezelf hier helemaal gek....
Ik wacht denk ik toch maar tot donderdag, dan is het misschien duidelijker.ik zal voor je duimen! Wel super spannend..!
Spannend hier!! Ik ga morgen ochtend ook testen. Weet niet wanneer m'n eisprong is geweest, maar had echt t idee dat t raak was. Alleen nu vanavond een test gedaan en zie wel iets, maar vraag me af of t tussen m'n oren zit.. Lijkt nie echt roze
Vandaag is de dag, spannend... Ik hoop dat je positief test... Duimduim... Ik denk dat ik donderdag pas een test waag...vandaag en morgen vroeg op, dus niet zo'n goede tijd