Hmm ben misschien een beetje laat met duimen, maar ik haal het wel in door extra hard te duimen voor jullie. Er komt al rook van mijn duimen af. Ik begin vandaag met ronde 8 maar ja nieuwe ronde nieuwe kansen he. Sterkte vandaag voor alle dames die gaan testen, en natuurlijk ook voor de dames die later deze week gaan testen
Vandaag 10 dagen overtijd, helaas negatief (al de 3e test) Ga vandaag bloed laten prikken, misschien geeft dat meer duidelijkheid.
vannacht om 3 uur getest, helemaal wit, snif.... ik snap er niks van. ook nog niet ongesteld.... wordt vervolgt
Ahh, balen zeg! Misschien nog te vroeg? Misschien nog even wachten en dan nog een keer proberen. Ik ga ook donderdag testen! Duim voor je grace
Balen dames Ik moet morgen ongi worden, als dit uitblijft test ik pas een weekje later.. de 12de ! spannend...
jammer van de negatieve testen! ook hier vanochtend een negatieve test. Als ik maandag nog geen ongi hebt ga ik ook naar de HA voor een bloed test... ienepien.. heb jij de uitslag al?
Ik kon natuurlijk weer niet wachten en heb net vanuit mijn werk een test gedaan.. totaal verbaasd... een vette plus!! Woehoeee.. ik ben echt zo blij!! ik hoop voor jullie dat ie ook snel positief is! ik duim voor jullie
@angie87, Morgenmiddag tussen 13.00 en 13.30 kan ik bellen voor de uitslag. Wacht het maar rustig af, ben al zo vaak teleurgesteld en ben er zelf niet van overtuigd dat ik zwanger ben. We'll see.
spannend ienepien! wil je me op de hoogte houden! Ik heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben maar ben wel toe aan wat duidelijkheid en dat hoef ik ook niet bij het minste geringste aan een symtoom hoop te houden... ik hoop iig dat het positief is voor je!
Karlijn gefeliciteerd. Ieniepien, spannend. Ik verlies echt soms klodders slijm (sorry dames). Heel vreemd zijn de krampjes weg terwijl ik die normaal juist wel heb voor mijn nod... Duizelingen heb ik wel nog, ook de kriebels heb ik nog... Ik weet het niet...mijn lichaam is maar raar bezig...